Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-21, 17:09   #841
DD
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 253
Sharp$: 2614


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Absolut, det blir garanterat Tomorrowland nästa år också, gäller bara att vara med på ett flertal datorer när biljetterna släpps! Någon annan som är sugen?

Fredag lär bli galet som ni säger, vi kanske ses i dimman, i will fly!
Yes, samma här. Det blir sommarens höjdpunkt!
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 20:00   #842
wLn
 
wLns avatar
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 234
Sharp$: 821

Bäää
Stats: 19 - 19 - 0
ROI: 118.18%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av saman Visa inlägg
Självklart!



Ses där!
wLn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 21:05   #843
 
Reg.datum: sep 2011
Ort: Alfta
Inlägg: 12
Sharp$: 201


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vill du vara vänlig att bjuda på lite tankar angående nattens B6 spel??
_Isola_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 22:18   #844
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av _Isola_ Visa inlägg
Vill du vara vänlig att bjuda på lite tankar angående nattens B6 spel??
Absolut, precis kollat klart på lite fotboll och för varje gång jag tittar på sporten så avskyr jag den mer och mer. Nej, börjar bli fast besluten att fotboll ska spelas på amerikanskt vis där det är riktiga män som krigar om vinster och ära, inte små fittor som fuskar, grinar och har för hög lön.

Nåja, till B6-spelet. Massvis med matcher och tyckte mig hitta ett B6-spel som jag gillar riktigt starkt. Va väldigt länge i valet och kvalet om jag skulle plocka Under 205.5 i Thunder-Clippers eller över 193.5 i Phoenix-Portland, valet föll tillslut på Underspelet och vi får hoppas att det blir rätt eller att det inte hade spelat någon roll!

Jag har sagt det förr angående Clippers och säger det igen, 2 riktigt klena förlust matcher irad mot Warriors och Cavs för några veckor sen där man släppte till 222 poäng och sen dess har försvaret varit kanske bäst i ligan. Man har 6 raka vinster och släppt till 86 poäng i snitt på dessa 6 vinster, då har man ändå mött en del tuffa och high scoring lag som Spurs (2 gånger), Heat och Portland. Det är ingen tvekan om vilken väg som är vinstgivande för Clippers, det är ett bra försvar och inte run and gun high score.

Thunder slog Warriors senast med 119-110, alltså 229 poäng totalt. Man kan välja hur mycket man ska ta hänsyn till det och för min del är det ganska lite. Jag såg matchen och det va en match där det inte fanns något försvar och Thunder hade bara lite roligt i en match som de i stort sett va säkra på att de skulle vinna från start och det va också avgjort tidigt. Båda lagen hade +50% på sina FG och det indikerar bara att detta va en match med svängdörrar. Detta va första matchen på hela säsongen där båda lagen nått 100 poäng när Thunder spelar och det va också första matchen där Thunder fick en total som gick över 205.5. Frågan är då om vi kommer se matcher som de 10 första i fortsättningen eller om det här enstaka fallet med 229 poäng kommer vara spåret som Thunder kör på, ni vet alltså vad jag tror. Skulle vara extremt naivt av Thunder att spela som de gjorde mot Warriors. Clippers är flera klasser bättre och Clippers har ett bra försvar och jag är säker på att Thunder förstår att det kommer krävas ett bra defense för att vinna här och det kommer också bli mer fokus på det.

Förra säsongen vann Clippers 3 av 4 möten mot Thunder och bara 1 match gick över 205.5 poäng då Clippers vann med 112-110 i första matchen. De senaste 3 gick under linan och den senaste stannade på 169 poäng. Lagen är i mångt och mycket lika denna säsongen så man kan dra små växlar av de resultaten.

Båda lagen har offensiv som kan explodera och spelet är aldrig säkert men jag anser att det är hög chans att max 1 lag når 100 poäng och jag anser att det är rätt stor chans att båda hamnar straxt under 100 poäng. Över 205.5 krävs det mycket för att få till, framförallt nu när Clippers visat så bra defense och det har även Thunder gjort hela säsongen bortsett från senaste matchen.

------------------------------------------------------------

Lakers har kommit igång nu, ingen tvekan om det. Ny coach och 6 raka hemma matcher gjorde susen, de vann 5 av dessa och torskade bara en tajt match mot Spurs. En av segrarna va mot Kings där man vann enkelt med 13 poäng. Bryant ser sådär säker ut på skotten som bara de bästa kan, Howard missar FT's men hustlar hårt och kemin med Gasol börjar komma och nu när Artest börjar hänga sina 3-poängare som han alltid får stå ren på så är laget svårstoppat.

Kings har startat säsongen klent med 8 förluster på 10 matcher och ser inte hur det ska kunna vända idag. Man har 5 raka förluster och ett snitt på att förlora med 13.2 poäng över dessa matcher, alla har varit 10+ torskar utom senaste där man förlorade med 9 mot Nets. Sedan förlusten mot Lakers har man spelat tre raka hemma matcher och i alla har det blivit stor torsk mot Nets, Hawks och Portland. Ser inte hur Kings ska kunna vända denna trenden när de nu möter en svårare motståndare än vad de haft i de senaste storförlusterna på hemmaplan.

Ser man till matchupsen i lagen så är håller Lakers högre klass på alla positioner utom PG som kan vara jämnt nu när Lakers har så många skador på just den positionen. Kings bästa spelare Cousins och Evans har mardrömsmatchups i form av Howard och Bryant/Artest som är mycket starka på försvar och kan stänga ner Kings stjärnor totalt om de har en bra natt. Det ska mycket till för dessa två bärande spelare i Kings om de ska kunna ha en stor natt mot detta motståndet.

I mina ögon skulle den normalt potentiella faran här vara att Lakers inte har full fokus och därmed kan förlora mot ett betydligt sämre lag men efter den tunga starten de har och med ny coach som gör sin andra match så skulle det vara extremt konstigt om man återigen fallerar och torskar mot ett lag som man ska slå. Fokus lär vara fortsatt hög hos Lakers ett tag framöver för att rida ut stormen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+2), robbanh (+5), slindoffer (+3), henke111 (+1), lordagspippi (+4), _Isola_ (+15)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 22:26   #845
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Absolut, det blir garanterat Tomorrowland nästa år också, gäller bara att vara med på ett flertal datorer när biljetterna släpps! Någon annan som är sugen?

Fredag lär bli galet som ni säger, vi kanske ses i dimman, i will fly!
När släpptes biljetterna förra året ungefär? Drar på SHM imorgon

Tack för alla spel!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 22:47   #846
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
När släpptes biljetterna förra året ungefär? Drar på SHM imorgon

Tack för alla spel!
7:e April släpptes de i år och det blir väl kring samma tid nästa år också, inget officiellt datum satt än dock.

Alright, låter skoj. Om du har lust kan du gärna på skicka PM eller skriva här i tråden så fort du vet vilken tid de börjar lira ungefär så vi vet när vi behöver vara där till på fredagen. Lär ju inte hänga på låset redan kl 18 då man ska hinna komma i rätt stämning innan, kan inte tänka mig att de börjar innan 22 men kan ju vara schysst om du ändå har lust att hojta till så man vet!?

Varsågod för alla spelen!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 22:52   #847
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1
Sharp$: 64
Standard

Tjena Lazlo!

Som alla andra skriver så lirar du grymt. Dock är jag rätt färsk på det här 2-6 systemet och tidigare har jag bara ryggat dom stora betten vilket har funkat helt okey. Dock så gick jag in med alldeles för hög deg senast mot Grizz nu när du hade så stor insats. Dock så visste inte varken jag eller min kompis att du körde 2-6 vilket jag nu vet. Om man ska rygga dig i fortsättningen, ska man rygga allt då för att få bästa resultat. För att enbart rygga dom högre betten behöver inte löna sig om jag har förstått detta rätt ?

Fortsätt att kriga. Har rygg på din 21:a idag
Lito92 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 23:05   #848
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Göteborg
Inlägg: 403
Sharp$: 1077

Fotboll 13/14
Stats: 30 - 32 - 6
ROI: 107.28%
Vinstprocent: 48.39%

Standard

Nu har jag spelat dina 9 matcher i nattens parlays som ett blockspel. dvs alla dubblar, tripplar, 4-vals...8-val och 9-val som är möjliga. Av misstag förstås. Men vi håller tummarna!



Edit: Jag skulle spela en 9-vals.

Senast redigerad av slindoffer den 2012-11-21 klockan 23:08.
slindoffer är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 23:18   #849
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8280

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Då ska ni dricka bira på kökselvan, dalvägen 8
Enda stället som är öppet, och ligger mellan pendeln och friends
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 23:20   #850
FAman
 
samans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 3186
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Alright, låter skoj. Om du har lust kan du gärna på skicka PM eller skriva här i tråden så fort du vet vilken tid de börjar lira ungefär så vi vet när vi behöver vara där till på fredagen. Lär ju inte hänga på låset redan kl 18 då man ska hinna komma i rätt stämning innan, kan inte tänka mig att de börjar innan 22 men kan ju vara schysst om du ändå har lust att hojta till så man vet!?

Vet att Ambassadeur öppnar redan 17.00 och kör till 05 tors,fre,lör. De ska tydligen även erbjuda busstransport till arenan. AN21 är warmup, det vill man nog inte heller missa!

Fredag:
Preparty 17-21 Dj's: Alf Tumble & Don Palm
Afterparty 22-05 Dj's: Don Palm
Mellan kl 19:00-21:00 kommer bussar slussa ut Ambassadeurs gäster till FRIENDS ARENA.
saman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 23:24   #851
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Oj många som skall dit. Ni får ha det så jävla kul.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 23:25   #852
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Såg att du ryggade inatt också Galeocerdo cuvier och det gick ju bättre redan inatt, det va till och med riktigt nära grand slam med 4 rätt på 4 möjliga. Bara synd att Hornets-Knicks slutade spela och bara gjorde 35 poäng i sista quartern och därmed föll överspelet på original linan där kort med 4 poäng, dock satt det desto viktigare överspelet på den köpa linan i samma match trots att de slutade spela!

Någon mer härifrån som ska på Swedish House Mafia på fredag?
Jag ska på Swedish House Mafia nu på fredag också!
__________________
Article 34:
Bro's cannot make eye contact during a devil's threeway
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 23:55   #853
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lito92 Visa inlägg
Tjena Lazlo!

Som alla andra skriver så lirar du grymt. Dock är jag rätt färsk på det här 2-6 systemet och tidigare har jag bara ryggat dom stora betten vilket har funkat helt okey. Dock så gick jag in med alldeles för hög deg senast mot Grizz nu när du hade så stor insats. Dock så visste inte varken jag eller min kompis att du körde 2-6 vilket jag nu vet. Om man ska rygga dig i fortsättningen, ska man rygga allt då för att få bästa resultat. För att enbart rygga dom högre betten behöver inte löna sig om jag har förstått detta rätt ?

Fortsätt att kriga. Har rygg på din 21:a idag
Tjenare Lito92!

Tack, kul att spelen uppskattas, om du vill lära dig mer om 2-6 systemet så rekommenderar jag dig att läsa här: https://www.sharps.se/forums/taenkarh...etting-system/
Där står det massvis med matnyttigt angående systemet så du kan få mer koll om du nu vill det.

För att få samma resultat som mig så gäller det såklart att du ryggar alla mina spel men det är ju helt klart upp till var och en. Du kan få bättre resultat om du lyckas plocka russinen ur kakan men du kan ju även få ett sämre resultat om du plockar fel. Dock så värderar jag ju spelen högre desto högre insats jag har och desto högre nivå spelet är på. Jag har också klart bäst statistik på mina B6-spel med en ROI närmar 120% på dessa, har ju valt att lägga upp mitt sheet så man ska kunna se resultaten för de olika insatsnivåerna.

Vi fortsätter att kriga på, får hoppas det går vägen inatt då!

Citat:
Ursprungligen postat av slindoffer Visa inlägg
Nu har jag spelat dina 9 matcher i nattens parlays som ett blockspel. dvs alla dubblar, tripplar, 4-vals...8-val och 9-val som är möjliga. Av misstag förstås. Men vi håller tummarna!



Edit: Jag skulle spela en 9-vals.
Hehe okej, då får vi hoppas att det blir grand slam då!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 23:59   #854
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Alright, innan vi ska dit är redan uppbokat men efteråt är fortfarande öppet så vi får väl se vart det kan bära av då, Ambassadeur möjligen då.

Verkar som vi är en hel del härifrån som ska dit alltså, vi samlas 22:15 på toalett nr 3 och kommer i rätt stämning guys!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
saman (+1), Andy90 (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-22, 01:09   #855
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Killar akta er för de olika färgerna nu bara, polisen slår på stort.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle15815249.ab
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td