2010-03-11, 20:57
|
|
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1500 Hultas HockeyStats: 115 - 79 - 6 ROI: 125.76% Vinstprocent: 59.28%
|
Citat:
Ursprungligen postat av Warg
Brukar ha ett till tre spel som jag kör på varje natt, men går igenom varje match väldigt lätt och gissar resultatet, just for fun. Idag spelar jag Montreal Canadiens @ 1.70 rak mot Edmonton.
Pittsburgh at Carolina - Fixar man förlängning mot Caps på bortaplan så är vinst på hemmaplan mot Pittsburgh till 3 ggr pengarna inte fy skam.
Edmonton at Montreal - Edmonton med mest skador i hela NHL, sunkiga rakt igenom. Katastrofala på bortaplan mot ett för tillfället hett Montreal.
St. Louis at NY Islanders - Islanders i sunkig form, St. Louis starka på bortaplan.
Boston at Philadelphia - Ingen större koll. Philadelphia i bra form och hemmaplan.
Tampa Bay at Toronto - Tror det kan bli jämnt, sätter mina pengar på att Toronto rycker upp sig inför hemmapubliken även om Tampa Bay spelat lite bättre den här säsongen och ligger en bit ovanför.
Atlanta at Columbus - Två i mina ögon sunkiga lag, som båda svikit mig vid spel. Chansar på Columbus.
Minnesota at Detroit - En del skador i Minnesota, Detroit en man skadad. Kirk Maltby, inte expert på alla spelare men ingen storspelare eller viktig pjäs vad jag vet.
Florida at Colorado - Tveksam match, Florida bättre senaste fem matcherna. Eventuellt värde i oddset på dem.
Ottawa at Calgary - Ottawa var riktigt heta innan OS, sämre nu. Calgary tre vinster av fyra spelade sedan NHL startade igen.
Nashville at San Jose - San Jose har känts lite som doldisar senaste tiden, men de är starka. Vinner dock med liten marginal samt drar mycket till förlängning, skulle inte våga spela HC -1.5. Oddset på rak är 1.75 vilket enligt mig är för dåligt. Jag skulle provat 3.70 på Nashville på grund av värdet, även om jag tror San Jose har övertag.
|
Mycket vettigt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|
|
|