Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-11, 18:56   #1
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

nattens NHL 11/3


Såg att det inte fanns någon tråd för nattens spel, därför drar jag upp den nu.

Citat:
Pittsburgh at Carolina
Edmonton at Montreal
St. Louis at NY Islanders
Boston at Philadelphia
Tampa Bay at Toronto
Atlanta at Columbus
Minnesota at Detroit
Florida at Colorado
Ottawa at Calgary
Nashville at San Jose
Här har vi natttens matcher, låt spekulationerna flöda!
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 19:09   #2
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Utan att ha kollat nått så känns ST Louis, Ottawa och Tampa som bra spel om de har rätt odds.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 19:30   #3
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Utan att ha kollat nått så känns ST Louis, Ottawa och Tampa som bra spel om de har rätt odds.
STL är jag också inne på, finns till fina 2.30 på Expekt. Ottawa och tampa ska kikas in.

Förresten, reggade mig på expekt idag... ganska markant skillnad på oddsen mot ex bet365, underbart! Endast betfair som slår expekt såhär långt, och ptja...det har ju sina anledningar.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 19:55   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Brukar ha ett till tre spel som jag kör på varje natt, men går igenom varje match väldigt lätt och gissar resultatet, just for fun. Idag spelar jag Montreal Canadiens @ 1.70 rak mot Edmonton.

Pittsburgh at Carolina - Fixar man förlängning mot Caps på bortaplan så är vinst på hemmaplan mot Pittsburgh till 3 ggr pengarna inte fy skam. Carolina är ett bättre lag för tillfället än vid starten, de har dragit in mest vinster av alla lag i NHL åt mig personligen så jag favoriserar väl herrarna i vitt, rött och svart.
Edmonton at Montreal - Edmonton med mest skador i hela NHL, sunkiga rakt igenom. Katastrofala på bortaplan mot ett för tillfället hett Montreal.
St. Louis at NY Islanders - Islanders i sunkig form, St. Louis starka på bortaplan.
Boston at Philadelphia - Ingen större koll. Philadelphia i bra form och hemmaplan.
Tampa Bay at Toronto - Tror det kan bli jämnt, sätter mina pengar på att Toronto rycker upp sig inför hemmapubliken även om Tampa Bay spelat lite bättre den här säsongen och ligger en bit ovanför.
Atlanta at Columbus - Två i mina ögon sunkiga lag, som båda svikit mig vid spel. Chansar på Columbus.
Minnesota at Detroit - En del skador i Minnesota, Detroit en man skadad. Kirk Maltby, inte expert på alla spelare men ingen storspelare eller viktig pjäs vad jag vet.
Florida at Colorado - Tveksam match, Florida bättre senaste fem matcherna. Eventuellt värde i oddset på dem.
Ottawa at Calgary - Ottawa var riktigt heta innan OS, sämre nu. Calgary tre vinster av fyra spelade sedan NHL startade igen.
Nashville at San Jose - San Jose har känts lite som doldisar senaste tiden, men de är starka. Vinner dock med liten marginal samt drar mycket till förlängning, skulle inte våga spela HC -1.5. Oddset på rak är 1.75 vilket enligt mig är för dåligt. Jag skulle provat 3.70 på Nashville på grund av värdet, även om jag tror San Jose har övertag.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 19:57   #5
 
hultass avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 297
Sharp$: 1500

Hultas Hockey
Stats: 115 - 79 - 6
ROI: 125.76%
Vinstprocent: 59.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Brukar ha ett till tre spel som jag kör på varje natt, men går igenom varje match väldigt lätt och gissar resultatet, just for fun. Idag spelar jag Montreal Canadiens @ 1.70 rak mot Edmonton.

Pittsburgh at Carolina - Fixar man förlängning mot Caps på bortaplan så är vinst på hemmaplan mot Pittsburgh till 3 ggr pengarna inte fy skam.
Edmonton at Montreal - Edmonton med mest skador i hela NHL, sunkiga rakt igenom. Katastrofala på bortaplan mot ett för tillfället hett Montreal.
St. Louis at NY Islanders - Islanders i sunkig form, St. Louis starka på bortaplan.
Boston at Philadelphia - Ingen större koll. Philadelphia i bra form och hemmaplan.
Tampa Bay at Toronto - Tror det kan bli jämnt, sätter mina pengar på att Toronto rycker upp sig inför hemmapubliken även om Tampa Bay spelat lite bättre den här säsongen och ligger en bit ovanför.
Atlanta at Columbus - Två i mina ögon sunkiga lag, som båda svikit mig vid spel. Chansar på Columbus.
Minnesota at Detroit - En del skador i Minnesota, Detroit en man skadad. Kirk Maltby, inte expert på alla spelare men ingen storspelare eller viktig pjäs vad jag vet.
Florida at Colorado - Tveksam match, Florida bättre senaste fem matcherna. Eventuellt värde i oddset på dem.
Ottawa at Calgary - Ottawa var riktigt heta innan OS, sämre nu. Calgary tre vinster av fyra spelade sedan NHL startade igen.
Nashville at San Jose - San Jose har känts lite som doldisar senaste tiden, men de är starka. Vinner dock med liten marginal samt drar mycket till förlängning, skulle inte våga spela HC -1.5. Oddset på rak är 1.75 vilket enligt mig är för dåligt. Jag skulle provat 3.70 på Nashville på grund av värdet, även om jag tror San Jose har övertag.
Mycket vettigt.
hultas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 20:05   #6
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hultas Visa inlägg
Mycket vettigt.
Tror och hoppas jag med. Egna tankar? Alltid kul att analysera.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 20:14   #7
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Peters i Carolinas mål har imponerande 94% SVPCT. 3 av 4 spelade matcher vunna.
Edmonton ställer Dubnyk i mål som har 86% SVPCT, förlorat alla matcher han stått. 7 stycken.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 20:49   #8
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Philadelphia, Columbus, Toronto, Montreal
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 21:18   #9
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Pittsburgh @ Carolina
Skulle jag spela på den här matchen skulle jag såklart välja Penguins. Man måste ha riktigt bra anledningar för att spela emot Pingvinerna. Hurricanes har dock haft en riktigt bra form på sistone (8-1-1) och det har varit två täta matcher mellan lagen tidigare iår. Förutom Ward så har Hurricanes också fullt lag om jag har rätt information.

Knepig match när allt kommer omkring tycker jag. Överspel eller Penguins ML kanske?


Edmonton @ Montreal
Montreal har fått resultaten att gå deras väg på sistone. Oilers såg ut att ha vaknat efter OS uppehållet men enlgit rapporterna jag läst så verkar det som att bara Deslauriers var vaken nu senast mot Ottawa. Oilers är väl itne det mest produktiva laget i NHL ( ) men har också lyckats få en stabil målvakt. Underspel och/eller Canadiens i den här matchen för mig.

Har inte hunnit titta på dem andra matcherna ännu men tänkte dela med mig av mina tankar hittills iaf.

Edit: Läste Wargens post och ser att Oilers ställer Dubnyk i mål. Då går jag garanterat in på Canadiens inatt!
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 21:20   #10
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grizzly Visa inlägg

Edmonton @ Montreal
men har också lyckats få en stabil målvakt.
Läs ovan, Dubnyk med sina imponerande 0 vinster och 86% SVPCT står för Oilers idag.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 21:21   #11
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Läs ovan, Dubnyk med sina imponerande 0 vinster och 86% SVPCT står för Oilers idag.
Såg just det. Då är det väl inget snack om saken egentligen
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 21:49   #12
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Då har jag bestämt mig,

N.Y. Islanders - St. Louis

STL är, trots senaste bortaförlusten, duktiga på bortaplan. Hyfsad fördel inbördes:
St. Louis is 4-2 SU in their last 6 games when playing on the road against NY Islanders

Annat jag gillar:
NY Islanders are 1-4 SU in their last 5 games
St. Louis is 5-1 SU in its last 6 games


Viktigt för STL att hålla i den här streaken och vinna nu för att säkra.

2:an till fina 2.30 @ expekt.

Calgary - Ottawa

Tycker att oddssättningen är lite knepig här.
2.25 på stekheta flames hemmaplan mot ett Ottawa som endast vunnit 2/5 senaste (varav en av dem var...just det...Oilers...)
Och sen har vi inbördes statistik :
Ottawa is 1-5 SU in its last 6 games when playing Calgary
Jag gillar vad jag läser. Calgary borde dessutom vara ordentligt taggade, nu är man på slutspelsplats, MEN - både Wings och Stars flåsar i nacken. Det här känns som ett ypperligt tillfälle att försöka greppa tag om situationen...

Vill man vara med och kriga käpp i slutspelet gäller inget annat än att snöra suspen stenhårt och visa att man är så heta som namnet antyder.Rak Flames till 2.25 @Expekt

Jag fifflar ihop en dubbel till fläskfeta 5.18 och skyfflar in två hundralappar. GLHF inatt grabbar! (och icke-existerande gamblerkvinnor)
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 21:59   #13
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Äh. Som Flames supproter har jag lärt mig att inte förvänta någonting.

Har spelat en singel på hemmaseger för Flames dock eftersom Senators efter OS uppehållet inte har rosat marknaden precis. Hoppas Backlund spelar inatt.
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 22:02   #14
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 0
Standard

Någonting som jag är oerhört nyfiken på är över/under spel i NHL någonting som borde vara oerhört bra med tanke på det faktum att det ofta blir såpass mycket mål, någon som har bra koll på detta?
gusjon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 22:17   #15
 
Brian Rolstons avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 29
Sharp$: 1


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Pittsburgh at Carolina - Oviss match, även om Canes varit bra och många av er verkar tro att de blir vinst för dom hemma är det inget jag råder er att beta på. Jag är själv ett stort Penguins fan och dom har sett bra ut senaste matcherna och är ett klart bättre lag än Carolina. Men Carolina har varit bra senaste tiden men spelat många matcher och senast igår en lång och tuff match mot Capitals så denna match kan sluta hur som helst, personligen tror jag på Pitts vinst. Men avstår bet i denna match. Förmodligen över 5,5 i denna match men inga bra odds på det dock.

Edmonton at Montreal - Montreal har sett väldigt bra ut senaste matcherna och hemma i Bell Center med den fantastiska publikens hjälp borde Habs inte ha något problem mot Edmonton. Inget spelvärde i denna match då Habs inte har några fina odds.

St. Louis at NY Islanders - STL i fin form och dom plockar nog en pinne i new york ikväll, tror på x2 men inget jag betar på. Islanders har sett dåliga ut senaste tiden men Tavares gjorde äntligen mål förra matchen får se hur stor betydelse de har för han och om han kan börja producera igen. Avstår bet i denna match.

Boston at Philadelphia - Två lag som sett dåliga ut senaste tiden, dock har Boston sett snäppet sämre ut senaste tiden. Tror att Flyers tar hem den här matchen dock. Inga lockande odds på under som de förmodligen blir, men 1,90 Flyers eller 2,75 för -1,5 känns lockande.

Tampa Bay at Toronto - Toronto har överraskande tagit poäng i 3 av dom fyra senaste matcherna men har inget bra lag och har inte spelat speciellt bra utan mest haft flyt att möta formsvaga lag i de 4 senaste matcherna. Tampa måste börja vinna nu och inatt tror jag att dom slår Toronto. Stamkos i storslagen form leder laget till seger. Fina odds på tampa dessutom, överodds på Tampa seger enligt mig.

Atlanta at Columbus - Att Columbus utan Mason, Huselius och Nash lyckades förnedra Anaheim på bortaplan förvånade nog dom flesta. Nash kanske tillbaka ikväll men inget säkert. Atlanta har kallat upp veteranen Chris Chelios från deras AHL lag, får se om det hjälper. Columbus har inget att spela för men har spelat jämna matcher (förutom mot Kings) mot West bästa lag senaste tiden. Atlanta har helt tappat formen och måste vinna ikväll om dom vill fortsätta slåss om en slutspels plats. Tror på en målrik match och blir överspel i denna match för mig och hoppas på att Atlanta rycker upp sig och vinner ikväll!

Minnesota at Detroit - Hemmastarka Minnesota får nog problem borta mot Detroit som behöver varje poäng i slutspelsstriden. Ett friskt Wings med all den rutin man besitter vinner mot Minnesota ikväll som nog tyvärr kommer missa slutspelet.

Florida at Colorado - Florida vinner inte ofta två bortamatcher i rad, vann senast mot Minnesota, men Colorado ser ut att börja hitta formen och tror dom vinner relativt enkelt ikväll.

Ottawa at Calgary - Ottawa som inte lyckades bibehålla sin fina form efter OS vann senast mot Edmonton och förmodligen en vändning i deras dåliga svit. Ännu en Canada fight för Senators inatt, tror på Ottawa ikväll med risk för kryss. Calgarys senaste vinster har gjort att dom står som favoriter hos spelbolagen ikväll, vilket gör att Alfredsson o grabbarna har ett fint överodds på sig enligt mig ikväll.

Nashville at San Jose - En förmodligen målsnål och tråkig match som Sharks nog tar hem. Under känns lockande i denna match då oddset på SJS som vinnare är för lågt för att spelas.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Brian Rolston är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td