Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-18, 16:23   #1101
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Det är så lätt att säga nu i efterhand att det kunde varit annorlunda om jag frågat er först. Varför skulle jag behöva be på mina bara knän först för att kunna ta del av denna goodwill? Det är väl egentligen ingen skillnad om jag ber först eller efter, om ni nu (som ni vill få det att låta som såhär i efterhand) hade ett intresse av att genomföra någon goodwill gentemot mig. Då är det väl bara att erbjuda den nu då, eller så finns det inget sådant intresse och har aldrig funnits men det låter bättre från er sida att påstå att det skulle hanterats annorlunda om jag bara frågade "makten" först.

Samtidigt så poängterar ni gång på gång att regler är regler oavsett för vem det är, så att ändå påstå att ni kunde tänkt er gå ifrån reglerna för min skull om jag bara frågat först är bara pinsamt. Det är väl inget hinder att nu ge mig denna goodwill ni påstår er ha, bara för att jag skrev ut min mail i ett inlägg först innan jag talade om för er som styr vad jag hade tänkt mig?

Så samarbetsviljan brister nog hos er, inte hos mig. Mitt inlägg som först skrevs va inte så farligt som ni ville se det. Jag delade av mig med en mail och talade om för de som följer mig vad som skulle hända, enkelt och fair ansåg jag. Ni reagerade som att detta va ett extremt hot och någonting fult mot eran verksamhet och svarade med "köp en annonsplats eller dra" attityd. Nu i efterhand så resulterade det hela i att jag istället har en signatur på varje inlägg där folk kan se min mail och en länk där folk läsa vad som händer istället. Så jag vet inte vad skillnaden egentligen är förutom att detta är fulare samt att det blir mer "reklam".

Skrev ju till och med i våra PM att om ni va intresserad av att inkludera mig i era framtida planer så va jag intresserad av att lyssna på vad det kunde finnas för förslag. Fick ingen respons alls på det vilket inte va så konstigt, jag behövde ju be på mina bara knän och säga "snälla snälla jag vill va med er" eftersom ni kan ju inte kliva ner från era höga hästar och komma med ett förslag på samarbete med mig eller för den delen någon annan av alla populära rekare som varit på sidan men samtliga försvinner med tiden.

Många personer som mailat mig har erbjudit mig sin goodwill och erbjuder sin hjälp om jag skulle behöva det, som tack för det jag gett dem. Detta gör de efter att jag talat om vad som ska hända och jag frågade inte dem först personligen och bad på mina bara knän om hjälp. För dessa personer va det inte alls något konstigt med att erbjuda sin goodwill i efterhand så varför skulle situationen vara annorlunda i ert fall?

Så skippa skitsnacket, någon goodwill hade aldrig funnits även om jag frågade före jag skrev mitt inlägg. Ni hade dock kunna satt käppar i hjulet för mig tidigare om jag talat om för er först och kanske försökt förhindra att jag ska tala om för de som följer mig vad som händer. Kanske hade in rentav stäng av mig direkt ni fått reda på att jag inte tänkte dela med mig av mina tips här längre och hänvisat till att det va korrekt enligt regelverket eftersom ni ansåg att det fanns ett hot att jag skulle försöka värva medlemmar från er sida.

Att ni tar det som ett hot och brist på respekt mot er för att jag skriver ett inlägg med min mail, en förklaring till medlemmarna som följer mig vad som ska hända och anser att jag borde fråga er först om allting jag tänker skriva är bara patetiskt. Sure ni kan bestämma vad som ska stå på på er sida men kom inte och påstå att ni kunde varit schyssta mot mig bara jag frågat först. För i såna fall så kan ni bara svälja er lilla stolthet och vara schyssta även nu när vi rett ut allting och inte va så småsinta och anse att man måste fråga er innan man gör någonting så ni kan känna er jätte viktiga.

Eller så säger ni bara som det är, regler är regler, Lazlo eller Arne spelar ingen roll, det finns ingen goodwill och kommer aldrig finnas vare sig man ber på sina bara knän först eller inte... Inga fel med det, rättvist och tydligt men försök inte framstå som helgon som skulle varit jätte snälla bara jag frågat er först och nu är jag inte gjorde det så är ni stället jätte dumma och jag får skylla mig själv.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clichan (+25), Swzzi (+25), BlackCobra (+25), AndreasB1897 (+50), Penguin93 (+100), KP (+3), fireas (+20), messijah (+200), 11433 (+50), 11433 (+20), 11433 (+5), 11433 (+3), 11433 (+1), kkimpa (+30), Tazv123 (+1)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat