Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-19, 07:30   #87
Portugisen

Portugisens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Spel 32:

Fulham - Manchester City, Premier League
Spel: Manchester City -1 (Vinst för Man City med 2 mål, vid uddamålsvinst insatsen åter)
Odds: 3.80 hos Bet365
Insats: 711:- (5%)
Datum: 21 mars 2010
Spelstopp: 16:00

Fonden gör det igen. Spelar MOT Fulham. Hemma.

Visst, de imponerade på mig igår mot Juve. Att vinna på det sättet är oerhört starkt, även om de hade marginalerna på sin sida. (Juve med 10 man, Dempseys osannolika lobbmål)

Med 28 matcher spelade mot Pools 30 och Tottenhams 29 är detta ett fint läge att ta poäng mot ett Fulham, som nu måste vara slitet, men framförallt överväldigat av den historiska vinsten mot Juve. Fulham har dessutom FA-cupen mot Tottenham den 24:e. City har Tottenhams Champions League-kvalplats i sikte och Mancini vill åt den.

City har varit oerhört ojämna i år men högsta nivån är enormt hög. De fick sig en tankeställare på Sunderland, kom tillbaks fint i andra halvlek och räddade en poäng. Med endast Wayne Bridge skadad har de en full trupp förutom Adebayour att tillgå. Tevez kommer att vara taggad till tusen igen.

Förra matchen mellan dessa lag slutade 2-2 efter att City släppt en 2-0-ledning till gästerna. Det kommer inte att hända igen.

Jag har försökt att hålla mig objektiv här, trots mina förra spel på Fulham, men detta odds spelas.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat