Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-26, 06:57   #114
Portugisen

Portugisens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Spel 40:

Wolves - Everton, Premier League
Spel: Everton -0.5 (Vinst för Everton)
Odds: 2.11 hos Pinnacle
Insats: 742:- (5%)
Datum: 27 mars 2010
Spelstopp: 16:00

Evertons effektiva sätt att plocka 3 poäng i Manchester imponerade på mig, även om Tevez kunde stänkt in ett par baljor. Wolves har som bekant ingen Tevez, och heller inte några Wayne Bridge, De Jong etc. Effektivitet tror jag kommer att vara avgörande i denna match.

Inget av lagen har några aktuella skador. Förra mötet slutade 1-1 efter ett Evertonmål i 88:e som kvittering. Wolves har plockat 7 poäng på 3 matcher, vilket de måste vara otroligt nöjda över. Dessutom 3 bortamatcher. Everton har plockat 10 poäng på 4 matcher. även det riktigt fint gjort.

Jag tror att det avslappnande läget som Wolves nu hamnat i agerar till deras nackdel i stället för tvärtom. Dessutom är detta deras bästa run på hela säsongen och bara skriker efter att få brytas. Av ett lag med Evertons form just nu tror jag denna match är ett fint läge. Värt att notera är att Wolves gjort 1 mål på 6 hemmamatcher. Blir inte förvånad om de sätter ett tidigt, jag tror det är deras enda chans. Men mot ett effektivt och taktiskt skickligt Everton med självförtroende och stabilitet just nu tror jag inte det hjälper.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat