Visa ett inlägg
Gammal 2010-03-30, 07:44   #126
Portugisen

Portugisens avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Spel 46:

Burnley - Manchester City, Premier League
Spel: Man City -1
Odds: 2.32 hos Bet365
Insats: 998:- (7.5%)
Datum: 3 april 2010
Spelstopp: 18:30

City kom undan riktigt fint senast, med tanke på insatsen. Det är något som inte fungerar i laget defensivt, och den drivande spelmotorn saknas. Framåt har man inga problem. Tevez & Bellamy fungerar utmärkt tillsammans. Nu har man även fått tillbaka Adebayour från avstängning.

Tottenham har mycket svår match mot Sunderland på lördag, City's uppgift är enklare och vid seger samtidigt som Tottenhamförlust går man om dem. Ännu en måstematch, där jag tycker att oddset är i överkant.

Senaste mötet i höstas var en galen tillställning där Manchester City hämtade upp 0-2 till 3-2 för att sedan släppa ett kvitteringsmål i 87:e. Jag tror inte det kommer att hända igen.

Burnley spelar så oinspirerat och inte ens Turf Moor ger dem fördelar längre. Båda lagen har motivation att vinna matcher, för Burnley ett kliv uppåt i tabellen, för City en match som ska vinnas om det ska bli Champions League.

Burnley möter bottenkollegorna Hull borta i matchen efter detta. Hull spelar Stoke på lördag, en mycket svår match som knappast ger några poäng. Burnley har därför en utmärkt chans att gå förbi dem i tabellen då. Kommer att spela för lryss här, och med den formen Tevez är i tror jag det blir fler än ett mål.
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat