Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-22, 01:02   #134
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Hubba har käkat giftorm idag.Kul. Gör allt för att bli bannad men det funkar inte i dag. Jobba hårdare nästa vecka när dasen och hans bannade polare är tillbaka. Black Cobra hugger nog då också. Tror att du lyckas bättre då.
Hehe, såg mitt nick skymta förbi när jag skumläste lite hur det gått idag för alla sharpsare såhär på kvällskvisten. Själv har jag åkt 19 mil i taxi idag vilket är rekord för mig så det blev inget V75 för min del denna omgång

Kommer nog dock göra dig besviken genom att inte "hugga" som du uttryckte det nästa vecka heller. Blir bara mer och mer oinspirerad av att delta i travtrådarna här allt eftersom fler och fler bara försöker vara jävliga mot varandra och är så missunsamma så jag nästan spyr.

Jag kan säga med handen på hjärtat att det inte spelar någon roll om Laxdasen, Pilkast eller vem som helst på forumet hade dragit in femsiffrigt eller mer. Jag hade enbart varit glad för dennes skull men jag vetefan om majoriteten tycker det som det ser ut i dagsläget. Det var mycket bättre stämning och tips på den tiden då Toby drog in sina miljoner och jobbades fram av väldigt många i tråden samtidigt som ingen var missunsam. Det var på den tiden då Klanke mfl uppskattades bättre och därmed oftare skrev väldigt bra analyser som man såg var framjobbade på bra grunder.

Mitt tips till er som tjurar och är allmänt störiga och jävliga mot andra är att vänd er bort från datorn och sätt på frugan istället så kommer ni säkert vara på bättre humör efteråt och det kommer lyfta travtrådarna något oerhört både stämningsmässigt med även i förlängningen tipsmässigt.

Ha en trevligt natt på er alla så ses vi nog igen när travsuget åter suktar efter en
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sebkar (+5), Stall 4 (+5), Viroid (+5), glennoskar (+5), TOBYTYKE (+5), Mrmatteoo (+5)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat