Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-21, 15:53   #121
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 907
Sharp$: 488
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Vinnare

5000kr

5 Mousse

Vinnare

5000kr

8 Your Highness

10.000 kr totalt
Ja fy fan, hade det varit någon annan än du så hade jag jublad fram Goop. Men vråålet när 10.an gick förbi hördes nog över halva stan

Skit ska skit ha heter det va.
sandro är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 15:53   #122
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Vilket lopp !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+5)
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 15:53   #123
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Detta var kul - ursäkta till er som eventuellt förlorade pengar på denna vinnare - men, att en liten tränare utanför de riktigt stora får vinna är bara så djävla skönt!!!

GRATTIS, PER!!!!

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fusbar (+5), Sebkar (+5), draken (+5)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 15:54   #124
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Inte ens 6 orkar man med i dag . Måste vara ölens fel haha. Får skicka i ett par blå och ta en diskussion med tanten höll jag på att skriva. Fan jag prenumererar på 5 rätt oavsett utdelning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1), glennoskar (+1)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 16:23   #125
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sandro Visa inlägg
Vet inte om du sitter och tror att jag bluffar eller vad felet är på dig.

Ja du drog in betydligt mer på andelen som DU hade gjort, men vad jag vet så var det 9 andelar och ca 13 K / andel.. det betyder att det var en fis i rymden mot V4.orna om du inte satt med 3-5 andelar själv och då har nog herr speldjävul tagit övertaget för längesedan

Slänger gärna in lite print screens på 10 talet sköna vinster lite senare så kan även du njuta av dom.
lugnt tror dig ingen fara och du har rätt 13.000kr per andel

skiter i sådana pengar och inte för att jag spelar cool eller rik
utan det kan inte göra någon skillnad ändå i livet... så missen scobji job eller vad han heter för ca 3ggr sen gjorde mig besviken speciellt när man har 5 hästar och joakim von anka aka D.Pix kommer 2a och hade gett 2,500.000 kr utan eran hjälp gjord på ren och skär känsla utan info och på 15min så tappar jag lusten till vad folk har att säga ... tränare skötare ni.. dem... er.. vi.. alla .m.m.

lycka till med travet sandra och adjö
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 16:25   #126
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2502
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
lugnt tror dig ingen fara och du har rätt 13.000kr per andel

skiter i sådana pengar och inte för att jag spelar cool eller rik
utan det kan inte göra någon skillnad ändå i livet... så missen scobji job eller vad han heter för ca 3ggr sen gjorde mig besviken speciellt när man har 5 hästar och joakim von anka aka D.Pix kommer 2a och hade gett 2,500.000 kr utan eran hjälp gjord på ren och skär känsla utan info och på 15min så tappar jag lusten till vad folk har att säga ... tränare skötare ni.. dem... er.. vi.. alla .m.m.

lycka till med travet sandra och adjö
Amatör
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 16:30   #127
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Amatör
Puss på dig med rikarttt

lol jävla tönt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 16:32   #128
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Nej, igång med grillen och fira en femma.
Tar en räddningsplanka med Quick Frezze på trio
TRIO Axevalla Omg 25, Lopp 13,
2013-07-21
Plac. Hästar
1:a 10
2:a 1, 7, 12
3:a 1, 2, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13
24 x 20,00 kr = 480,00 kr

TSN: 89E2 xxxx xxxx 8105
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 16:44   #129
 
Reg.datum: dec 2011
Ort: Uppsala
Inlägg: 866
Sharp$: 7859
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
DD

4,10
1, 5, 8

1000kr

= 6000kr

varsågoda:P
Själv satt jag DDn 2 mot 5-10 utan hjälp med ideer. Och det var ingen kunskap bakom heller. Utan på ren intuition, men jag är glad resten av dagen. Kram alla.
hanscrispi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 16:44   #130
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7863
Standard

Hubba har käkat giftorm idag.Kul. Gör allt för att bli bannad men det funkar inte i dag. Jobba hårdare nästa vecka när dasen och hans bannade polare är tillbaka. Black Cobra hugger nog då också. Tror att du lyckas bättre då.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1), Sebkar (+2)
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 16:47   #131
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 204
Sharp$: 1353
Standard

Nivån just nu är skyhög.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
Mrmatteoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 17:01   #132
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 293
Sharp$: 629
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Hubba har käkat giftorm idag.Kul. Gör allt för att bli bannad men det funkar inte i dag. Jobba hårdare nästa vecka när dasen och hans bannade polare är tillbaka. Black Cobra hugger nog då också. Tror att du lyckas bättre då.
Fasiken va snabbt månaden har gått , saknat laxen på forumet ..:-)
Sebkar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-21, 17:17   #133
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Detta var kul - ursäkta till er som eventuellt förlorade pengar på denna vinnare - men, att en liten tränare utanför de riktigt stora får vinna är bara så djävla skönt!!!

GRATTIS, PER!!!!

Ja, det var ännu en Bergsåkersseger i ett storlopp.

Jag tror det är positivt för travsporten att det är många olika tränare och ägare som är med och tar för sig i de större loppen. Tränare från hela landet, både de med stora stall och de med lite mindre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-22, 00:02   #134
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av draken Visa inlägg
Hubba har käkat giftorm idag.Kul. Gör allt för att bli bannad men det funkar inte i dag. Jobba hårdare nästa vecka när dasen och hans bannade polare är tillbaka. Black Cobra hugger nog då också. Tror att du lyckas bättre då.
Hehe, såg mitt nick skymta förbi när jag skumläste lite hur det gått idag för alla sharpsare såhär på kvällskvisten. Själv har jag åkt 19 mil i taxi idag vilket är rekord för mig så det blev inget V75 för min del denna omgång

Kommer nog dock göra dig besviken genom att inte "hugga" som du uttryckte det nästa vecka heller. Blir bara mer och mer oinspirerad av att delta i travtrådarna här allt eftersom fler och fler bara försöker vara jävliga mot varandra och är så missunsamma så jag nästan spyr.

Jag kan säga med handen på hjärtat att det inte spelar någon roll om Laxdasen, Pilkast eller vem som helst på forumet hade dragit in femsiffrigt eller mer. Jag hade enbart varit glad för dennes skull men jag vetefan om majoriteten tycker det som det ser ut i dagsläget. Det var mycket bättre stämning och tips på den tiden då Toby drog in sina miljoner och jobbades fram av väldigt många i tråden samtidigt som ingen var missunsam. Det var på den tiden då Klanke mfl uppskattades bättre och därmed oftare skrev väldigt bra analyser som man såg var framjobbade på bra grunder.

Mitt tips till er som tjurar och är allmänt störiga och jävliga mot andra är att vänd er bort från datorn och sätt på frugan istället så kommer ni säkert vara på bättre humör efteråt och det kommer lyfta travtrådarna något oerhört både stämningsmässigt med även i förlängningen tipsmässigt.

Ha en trevligt natt på er alla så ses vi nog igen när travsuget åter suktar efter en
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sebkar (+5), Stall 4 (+5), Viroid (+5), glennoskar (+5), TOBYTYKE (+5), Mrmatteoo (+5)
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-22, 06:39   #135
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Orsak till strykning av Global Midnight?

Fann detta.


Travhästen Global Midnight ströks under märkliga omständigheter strax innan start i söndagens V75-tävlingar.

Orsaken – en obehörig person hade letat sig in i hästens stall med en mugg med okända preparat.

– Det är för jävligt, säger ägaren Peter Arnqvist till SportExpressen.se.


http://www.expressen.se/sport/trav/f...r-for-javligt/

Samt
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle17170981.ab


Undrar även varför Linslusen A.U fick 10 dagars startförbud?
"1 LINSLUSEN A.U. (startförbud 130721-130731 (övrig))"

Stod i samma stall, prover även där? Någon som vet?

Senast redigerad av Helge den 2013-07-22 klockan 06:59. Anledning: En till artikel
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td