Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-03, 12:53   #69
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Ska fira en födelsedag idag så blir tidig inlämning och inget tv-tittande men ska tänka på er som drar in miljonerna när jag sitter på båten i älven med ölen i näven och solen i ansiktet

Lite snabbt om mina tankar.

Kan bli körning i första men någon av de innersta vinner, tror inte ettan är streckvärd dock.

Åke låter onormalt optimistisk på Twin´s Fairytal och Kaiser Broline och spikas direkt.

Hur många av guldloppen vinns inte från ledningen? Up Date Hoss har varit riktigt bra och rinner lätt undan idag mot en Fricition i dödens som är en föredetting vid det här laget.

Kallblodsloppet vinner någon från startvolten väldigt ofta och det är där de streckvärda finns. Jag spelar för att vinna i långa loppet och inte med högsta prio att sätta dagens sjua.

Likaså sista avd är det svårt att vinna från tilläggen och hoppas på en smäll även här.

Avd 6 tycker jag många låser på Melander/Lundström men hur kan Rocky Race vara så bortglömd från att vara främsta utmanare till Rocky Winner till 4% i en halvklen silverdivision? Bergharns fransos är även bortglömd och har nu ett betydligt bättre spår än senast två gånger då den haft åttondespåret och innan dess klarade sig bra i både silver och silverfinalen. 7%!?

Lycka till alla och hoppas någon på sharps blir miljonär idag

1 2, 3, 4, 5
2 9 Twin's Fairytail
3 3 Up Date Hoss*
4 4 Kaiser Broline
5 2, 4, 5, 6
6 5, 7, 9
7 1, 5, 7, 8

192 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 96,00 kr
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat