Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-03, 10:08   #61
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 81
Sharp$: 803
Standard

Ramen idag som ska bantas ned till ett inlämningsbart system

Hästar Antal
avd 1 1,2,4,5,6
avd 2 1,2,3,4,5,9
avd 3 1,3,5,7,8,11
avd 4 2,4,5,7,11
avd 5 10 Hulte Magnus
avd 6 3,4,5,6,9,10
avd 7 7,8,10,12,14

tobbev75 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 10:27   #62
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 326
Sharp$: 17990
Standard

Väldigt lite snack om hemmahästen L.K här som efter ett par dåliga lägen nu fått ett bra läge igen. Bortglömd?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Viroid (+1), DonDanBob (+1)
NicklasJ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 10:28   #63
 
drakens avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 986
Sharp$: 7862
Standard

Omgången ser lite lurig ut. Kan dock visa sig vara skitenkel när krutröken lagt sig. Kör ett litet och en enkelrad x 50
2,3,4,(5)
1,2,3,(9)
3,(7),11
(4)
(6),10
(5)
1,(6),7,10,12
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 10:42   #64
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tankar om omgången:

(Tagit från min nystartade travblogg, http://mangetippartrav.wordpress.com/ )

Nu vet jag inte om man får länka till bloggar här, om det är förbjudet ber jag om ursäkt, bara att säga till isf så tar jag bort länken direkt! =) Annars får ni gärna gå in och läsa!


Här kommer så veckans tips till V75-omgången på Rättvik!

Kul med en Jackpott-omgång direkt!

Jag kommer gå igenom avdelning för avdelning, och sedan längst ner presentera ett STORT och ett Chans-system!

Det stora kommer alltid ligga på mellan 1000-1500 kr och chanssystemet på 200-400 kr, så att alla som läser och är intresserade ska kunna tippa iaf ett något sånär liknade system själv.

Jag skulle dock rekommendera att alltid gå in med ett system för minst 1000 kr, har man inte råd till det ensam så gå ihop med vänner och bekanta! Ett stort system ökar vinstchansen markant, det är bättre att bara tippa ett stort system på 1000 kr var 10:e omgång än ett litet för 100 kr varje omgång.

Det är otroligt svårt att få 7 rätt på väldigt små system, och det är trots allt 7 rätt vi är ute efter, eller hur? =)

Då kör vi!



Avd1) Här tror jag man kan inleda med ett trehästars-lås! Nr 2 New York Us, galopperade senast från Hagmyrens svåra innerspår, men har gått riktigt bra före det och mött väldigt bra hästar. Perfekt startspår denna gången och given på kupongen! Nr 4 Namale Kronos var senast på Axevalla ute i ett dubbel-heat lopp, där han vann 1 av heaten och därmed fick köra ett tredje skiljeheat mot en för dagen oerhört bra Rico Follo. Namale Kronos var väldigt bra i alla 3 heaten och får nu dessutom Björn Goop upp i vagnen, en bra kuskförstärkning! Han har bra chans att vinna detta lopp på ren styrka! Min tredje häst är Nr 5 Overtaker By Sib, som körs av en kusk i toppform, Johan Untersteiner, och sånt ska aldrig underskattas. Overtaker By Sib var precis som New York Us spelad till favorit på V75 i senaste starten, men en galopp förstörde då dagen. Han är normalt travsäker och kan få snabb revanch här!

Outsiderna i loppet är 3 Stein Daylight som är grymt bra ibland, men jag har svårt för hästar som bara presterar ”då och då”. Har dock hemmaplan nu och kan bli farlig! En annan häst i bra slag för dagen är Nr 6 Rite Key med Robert Bergh. Startsnabb och kan kanske ta sig förbi 2 och 5 från start? Kan isf bli jobbig att plocka ner, jag håller dock nr 2, 4 och 5 som bättre hästar och låser på dessa. Övriga i loppet göre sig icke besvär!

Rank: 4,2,5,6,3,8,1,9,11,10,12,7



Avd2) Här kommer dagens första spik i form av Nr 9, Twin’s fairytail! han har imponerat grymt mycket i de 2 senaste loppen för Åke, och jag tror helt enkelt han är för bra för övriga här. Spikas trots bakspår på kort distans!

Ska man gardera detta loppet får man nästan ta allihopa då det är grymt jämnt bakom! På min chanslapp tar jag alla utom 10 och 11. Värst emot Nr 9 bedömer jag 1 Antagonista och 2 Headhunter vara.

Rank: 9,1,2,3,6,4,5,8,7,12,10,11



Avd3 ) Gulddivisionen som oftast är lättlöst är idag oerhört jämn. Alla hästarna kan vinna, och för mig är det ett val mellan att gå kort på spetshästen Nr 3 Up Date Hoss, och bästa hästen Nr 7 Friction, som Örjan lär köra fram till dödens och sitta lugn med där, eller att ta alla 11 hästarna.

Då Örjan sällan förivrar sig och pressar på för tidigt i loppen, utan snarare är Sveriges och världens bästa ”dödenskusk” så sätter jag min tillit till att det räcker med 3 och 7 på kupongen. På Chanssystemet tar jag dock alla 11 hästarna och hoppas på skräll. Farligast bakom 3 och 7 bedömer jag Nr 8 Harry Haythrow vara, då han ”som vanligt” lär spurta bra och komma som sämst 3-4:a i loppet. Se även upp för Nr 11 Stay the Night med Robert Bergh som är i toppslag och blir bättre för varje start, samt superskrällen Nr 12 Haraldinho, som kan få loppet i rygg på nr 11 då den ger sig iväg 800 kvar.

Rank: 3,7,8,11,12,9,2,5,1,6,10



Avd4) Här är Nr 4 Kaiser Broline ett nytt förvandlingsnummer i Regi Åke Svanstedt.
Han har imponerat de sista starterna, och senast barfota var han otroligt bra. Åke säger i intervjun på aftonbladet att lång distans är en fördel då han är stark, och han borde klara av att ta ner dessa hästar!
Självklar förstahäst och även ett spikförslag. Då det är lång distans och han inte får spets utan kan få göra jobbet själv i tredjespår sista varvet så garderar jag dock.

Nr 3 Frans G är en tuff motståndare, absolut toppform på den fronten, och kanske kan komma till spets här? Det avgörs om Björn Goop trycker av Nr 5 You Talking To Me från start eller inte. Körning mellan 3 och 5 gynnar övriga, men skulle en av dessa hästar komma enkelt till spets, så kan den hästen hålla hela vägen.
Blir det utdragen körning och Nr 4 är sämre än väntat finns det ett par bra skrällar här till bra odds! I första hand Nr 6 Sir Chic som alltid levererar virvlande avslutningar, och som gillar lång distans. Se upp! Andra spelvärda skrällar är Nr 7 Feedup (med Örjan, spurtstark, mött bra hästar på slutet), Nr 9 Bear With Me (bättre än raden) och Nr 11 Kickstart My Heart (otroligt stark gynnas mest av distansen) och Nr 2 L.K. (som är hemmahäst och har helt felvisande rad).

Rank: 4,3,5,6,7,11,9,1,2,10,12,8

Avd 5) Här kommer dagens bästa tvåhästars-lås i form av Nr 10, Hulte Magnus (man måste älska det namnet) som har absolut toppform, och har siktat på det här loppet, samt Nr 6 Sagi Alvin, som inte förlorat med Björn Goop i sulkyn, och är startsnabb och bör sitta tidigt i ledningen. Bara att strecka båda och se fram emot en bra duell!

Rank: 10,6,15,9,8,2,14,11,12,3,4,5,1,7



Avd6) Här kommer mycket avgöras i starten av loppet ! Nr 4 Democrat kan vara landets startsnabbaste häst, och går allra bäst i ledningen. Han ska dock ut i finalerna om 2 veckor, och har värsta konkurenten, tillika stalkamraten Nr 5 Digital Darling utvändigt om sig,och bör släppa till denna. I spets förlorar knappast Digital Darling detta loppet. Dock, skulle det av någon anledning blir körning om spets (nr 3 Lotus Elan ska Erik Adielsson försöka svara spets med har han sagt) så kan det öppna för flera spurtstarka hästar! Nr 1 Milton Zet, 2 Democrat , 3 Lotus Elan, 6 Credit Fayline, 9 Uranus De Tyrole och Nr 10 Main kronos är samtliga farliga vid tempo!

En, två eller många är mitt råd!

Rank: 5,4,2,3,10,6,9,1,7,8,11,12



Avd7) Dagens överlägset svåraste lopp och här får man strecka på rejält! Själv tänker jag helgardera loppet, då jag tror att alla utom Nr 2 Västerbo Crystal kan vinna, men man lämnar aldrig bara en häst ostreckad, då tar man hellre alla!

Min förstahäst är Nr 12 Estrella Dorada, som jag nog spikat med autostart men den är osäker i voltstart. Den har annars lysande form, och kometkusken Kim Eriksson i vagnen. Vid felfritt tror jag den svepet fältet! Favoriten Nr 10 Le Mat har imponerat på slutet, men spåret är allt annat än bra. Han har, då nr 9 blivit struken fått innerspår på tillägg, han är trög ut och har rygg på Nr 8 Shiraz Brodde, som är väldigt osäker från start, det är 50% galopprisk minst enligt tränaren på den, och han kan mycket väl ta med sig Le Mat om han hoppar!

Dagens absolut sämsta favorit sett till strecken och MÅSTE garderas! Glöm inte Nr 1 For Pleasure As och Nr 5 Zinedine Bob, den av de båda som tar spets tror jag har bra chans att leda runt om!

Men strecka på som sagt!

Rank: 12,5,1,10,15,4,3,7,8,1,13,14,6,2





Så, mina 2 system då:

STORA :
Avd1 ) 2,4,5
Avd2) 9
Avd3) 3,7
Avd4 ) 2,3,4,5,6,7,9,11,
Avd5) 6,10
Avd6) 4,5
Avd7) 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12,13,14,15

2688 rader = 1344 kr



Chanssystemet:

Avd1) 2,4,5
Avd2) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,12
Avd3) 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12
Avd4) 4
Avd5) 6,10
Avd6) 5
Avd7) 12

660 rader = 330 kr

Jag känner igen slottet på din blogg, var är det någonstans? fick en dejavu kick... Kanske varit där i mitt tidigare liv
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 11:01   #65
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Haha kul du känner igen det, kanske du härskade där en gång för 500 år sen lr ngt =)
Jag vet tyvärr inte vad det är för slott, bara en av bakgrundsbilderna man kunde välja på där! Men kan jag ta reda på det så säger jag till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+10)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 11:03   #66
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8279

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

2*2*2 ???
3 hästar och åtta gånger så dyrt system ???

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tankar om omgången:

(Tagit från min nystartade travblogg, http://mangetippartrav.wordpress.com/ )

Nu vet jag inte om man får länka till bloggar här, om det är förbjudet ber jag om ursäkt, bara att säga till isf så tar jag bort länken direkt! =) Annars får ni gärna gå in och läsa!


Här kommer så veckans tips till V75-omgången på Rättvik!

Kul med en Jackpott-omgång direkt!

Jag kommer gå igenom avdelning för avdelning, och sedan längst ner presentera ett STORT och ett Chans-system!

Det stora kommer alltid ligga på mellan 1000-1500 kr och chanssystemet på 200-400 kr, så att alla som läser och är intresserade ska kunna tippa iaf ett något sånär liknade system själv.

Jag skulle dock rekommendera att alltid gå in med ett system för minst 1000 kr, har man inte råd till det ensam så gå ihop med vänner och bekanta! Ett stort system ökar vinstchansen markant, det är bättre att bara tippa ett stort system på 1000 kr var 10:e omgång än ett litet för 100 kr varje omgång.

Det är otroligt svårt att få 7 rätt på väldigt små system, och det är trots allt 7 rätt vi är ute efter, eller hur? =)

Då kör vi!



Avd1) Här tror jag man kan inleda med ett trehästars-lås! Nr 2 New York Us, galopperade senast från Hagmyrens svåra innerspår, men har gått riktigt bra före det och mött väldigt bra hästar. Perfekt startspår denna gången och given på kupongen! Nr 4 Namale Kronos var senast på Axevalla ute i ett dubbel-heat lopp, där han vann 1 av heaten och därmed fick köra ett tredje skiljeheat mot en för dagen oerhört bra Rico Follo. Namale Kronos var väldigt bra i alla 3 heaten och får nu dessutom Björn Goop upp i vagnen, en bra kuskförstärkning! Han har bra chans att vinna detta lopp på ren styrka! Min tredje häst är Nr 5 Overtaker By Sib, som körs av en kusk i toppform, Johan Untersteiner, och sånt ska aldrig underskattas. Overtaker By Sib var precis som New York Us spelad till favorit på V75 i senaste starten, men en galopp förstörde då dagen. Han är normalt travsäker och kan få snabb revanch här!

Outsiderna i loppet är 3 Stein Daylight som är grymt bra ibland, men jag har svårt för hästar som bara presterar ”då och då”. Har dock hemmaplan nu och kan bli farlig! En annan häst i bra slag för dagen är Nr 6 Rite Key med Robert Bergh. Startsnabb och kan kanske ta sig förbi 2 och 5 från start? Kan isf bli jobbig att plocka ner, jag håller dock nr 2, 4 och 5 som bättre hästar och låser på dessa. Övriga i loppet göre sig icke besvär!

Rank: 4,2,5,6,3,8,1,9,11,10,12,7



Avd2) Här kommer dagens första spik i form av Nr 9, Twin’s fairytail! han har imponerat grymt mycket i de 2 senaste loppen för Åke, och jag tror helt enkelt han är för bra för övriga här. Spikas trots bakspår på kort distans!

Ska man gardera detta loppet får man nästan ta allihopa då det är grymt jämnt bakom! På min chanslapp tar jag alla utom 10 och 11. Värst emot Nr 9 bedömer jag 1 Antagonista och 2 Headhunter vara.

Rank: 9,1,2,3,6,4,5,8,7,12,10,11



Avd3 ) Gulddivisionen som oftast är lättlöst är idag oerhört jämn. Alla hästarna kan vinna, och för mig är det ett val mellan att gå kort på spetshästen Nr 3 Up Date Hoss, och bästa hästen Nr 7 Friction, som Örjan lär köra fram till dödens och sitta lugn med där, eller att ta alla 11 hästarna.

Då Örjan sällan förivrar sig och pressar på för tidigt i loppen, utan snarare är Sveriges och världens bästa ”dödenskusk” så sätter jag min tillit till att det räcker med 3 och 7 på kupongen. På Chanssystemet tar jag dock alla 11 hästarna och hoppas på skräll. Farligast bakom 3 och 7 bedömer jag Nr 8 Harry Haythrow vara, då han ”som vanligt” lär spurta bra och komma som sämst 3-4:a i loppet. Se även upp för Nr 11 Stay the Night med Robert Bergh som är i toppslag och blir bättre för varje start, samt superskrällen Nr 12 Haraldinho, som kan få loppet i rygg på nr 11 då den ger sig iväg 800 kvar.

Rank: 3,7,8,11,12,9,2,5,1,6,10



Avd4) Här är Nr 4 Kaiser Broline ett nytt förvandlingsnummer i Regi Åke Svanstedt.
Han har imponerat de sista starterna, och senast barfota var han otroligt bra. Åke säger i intervjun på aftonbladet att lång distans är en fördel då han är stark, och han borde klara av att ta ner dessa hästar!
Självklar förstahäst och även ett spikförslag. Då det är lång distans och han inte får spets utan kan få göra jobbet själv i tredjespår sista varvet så garderar jag dock.

Nr 3 Frans G är en tuff motståndare, absolut toppform på den fronten, och kanske kan komma till spets här? Det avgörs om Björn Goop trycker av Nr 5 You Talking To Me från start eller inte. Körning mellan 3 och 5 gynnar övriga, men skulle en av dessa hästar komma enkelt till spets, så kan den hästen hålla hela vägen.
Blir det utdragen körning och Nr 4 är sämre än väntat finns det ett par bra skrällar här till bra odds! I första hand Nr 6 Sir Chic som alltid levererar virvlande avslutningar, och som gillar lång distans. Se upp! Andra spelvärda skrällar är Nr 7 Feedup (med Örjan, spurtstark, mött bra hästar på slutet), Nr 9 Bear With Me (bättre än raden) och Nr 11 Kickstart My Heart (otroligt stark gynnas mest av distansen) och Nr 2 L.K. (som är hemmahäst och har helt felvisande rad).

Rank: 4,3,5,6,7,11,9,1,2,10,12,8

Avd 5) Här kommer dagens bästa tvåhästars-lås i form av Nr 10, Hulte Magnus (man måste älska det namnet) som har absolut toppform, och har siktat på det här loppet, samt Nr 6 Sagi Alvin, som inte förlorat med Björn Goop i sulkyn, och är startsnabb och bör sitta tidigt i ledningen. Bara att strecka båda och se fram emot en bra duell!

Rank: 10,6,15,9,8,2,14,11,12,3,4,5,1,7



Avd6) Här kommer mycket avgöras i starten av loppet ! Nr 4 Democrat kan vara landets startsnabbaste häst, och går allra bäst i ledningen. Han ska dock ut i finalerna om 2 veckor, och har värsta konkurenten, tillika stalkamraten Nr 5 Digital Darling utvändigt om sig,och bör släppa till denna. I spets förlorar knappast Digital Darling detta loppet. Dock, skulle det av någon anledning blir körning om spets (nr 3 Lotus Elan ska Erik Adielsson försöka svara spets med har han sagt) så kan det öppna för flera spurtstarka hästar! Nr 1 Milton Zet, 2 Democrat , 3 Lotus Elan, 6 Credit Fayline, 9 Uranus De Tyrole och Nr 10 Main kronos är samtliga farliga vid tempo!

En, två eller många är mitt råd!

Rank: 5,4,2,3,10,6,9,1,7,8,11,12



Avd7) Dagens överlägset svåraste lopp och här får man strecka på rejält! Själv tänker jag helgardera loppet, då jag tror att alla utom Nr 2 Västerbo Crystal kan vinna, men man lämnar aldrig bara en häst ostreckad, då tar man hellre alla!

Min förstahäst är Nr 12 Estrella Dorada, som jag nog spikat med autostart men den är osäker i voltstart. Den har annars lysande form, och kometkusken Kim Eriksson i vagnen. Vid felfritt tror jag den svepet fältet! Favoriten Nr 10 Le Mat har imponerat på slutet, men spåret är allt annat än bra. Han har, då nr 9 blivit struken fått innerspår på tillägg, han är trög ut och har rygg på Nr 8 Shiraz Brodde, som är väldigt osäker från start, det är 50% galopprisk minst enligt tränaren på den, och han kan mycket väl ta med sig Le Mat om han hoppar!

Dagens absolut sämsta favorit sett till strecken och MÅSTE garderas! Glöm inte Nr 1 For Pleasure As och Nr 5 Zinedine Bob, den av de båda som tar spets tror jag har bra chans att leda runt om!

Men strecka på som sagt!

Rank: 12,5,1,10,15,4,3,7,8,1,13,14,6,2





Så, mina 2 system då:

STORA :
Avd1 ) 2,4,5
Avd2) 9
Avd3) 3,7
Avd4 ) 2,3,4,5,6,7,9,11,
Avd5) 6,10
Avd6) 4,5
Avd7) 1,2,3,4,5,6,7,8,10,11,12,13,14,15

2688 rader = 1344 kr



Chanssystemet:

Avd1) 2,4,5
Avd2) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,12
Avd3) 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12
Avd4) 4
Avd5) 6,10
Avd6) 5
Avd7) 12

660 rader = 330 kr
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 11:27   #67
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

Har två spikar idag:

Namale Kronos i första, har varit grym på sistone.. om Overtaker by sib bara inte får ledningen för lätt och får bestämma så viner björn detta! New york us bör köra i ledningen!

Zinedine bob i sista leder detta runt om, han var grym senast (hade spkat och lämnade den klar här på sharps då med), Tror han kan gå en 12-tid på distansen och då kan inte ens le mat plocka ner honom! Såklart en mega chansning men går för miljonerna!!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linusjkpg (+3), JANNE48 (+10), Incinerate! (+1), Viroid (+1), draken (+20), DonDanBob (+1)
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 11:40   #68
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Så här blev vårt byalagssystem:

Avd 1: A 4 B 5, 6 C 1, 2, 3
Avd 2: A 5 B 3, 9 C 1, 2, 4 D 6, 10
Avd 3: A 11 B 5, 8 C 3, 7, 9 D 1, 10
Avd 4: A 4 B 3, 5 C 2, 6, 9 D 7, 11
Avd 5: A 10 B 6, 9
Avd 6: A 4 B 6, 9 C 1, 3, 5 D 10, 11
Avd 7: Spik 10 Le mat

Villkor: Spiken + minst 1 A, max 2 C, max 1 D samt att ingen kusk får vinna mer än två avdelningar.

Ramen är 73.728 rader och villkoren reducerar det till 18.185 rader på 509 kuponger.
30 andelar, och den här veckan är det jag som stått för tippandet.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 11:53   #69
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8343
Standard

Ska fira en födelsedag idag så blir tidig inlämning och inget tv-tittande men ska tänka på er som drar in miljonerna när jag sitter på båten i älven med ölen i näven och solen i ansiktet

Lite snabbt om mina tankar.

Kan bli körning i första men någon av de innersta vinner, tror inte ettan är streckvärd dock.

Åke låter onormalt optimistisk på Twin´s Fairytal och Kaiser Broline och spikas direkt.

Hur många av guldloppen vinns inte från ledningen? Up Date Hoss har varit riktigt bra och rinner lätt undan idag mot en Fricition i dödens som är en föredetting vid det här laget.

Kallblodsloppet vinner någon från startvolten väldigt ofta och det är där de streckvärda finns. Jag spelar för att vinna i långa loppet och inte med högsta prio att sätta dagens sjua.

Likaså sista avd är det svårt att vinna från tilläggen och hoppas på en smäll även här.

Avd 6 tycker jag många låser på Melander/Lundström men hur kan Rocky Race vara så bortglömd från att vara främsta utmanare till Rocky Winner till 4% i en halvklen silverdivision? Bergharns fransos är även bortglömd och har nu ett betydligt bättre spår än senast två gånger då den haft åttondespåret och innan dess klarade sig bra i både silver och silverfinalen. 7%!?

Lycka till alla och hoppas någon på sharps blir miljonär idag

1 2, 3, 4, 5
2 9 Twin's Fairytail
3 3 Up Date Hoss*
4 4 Kaiser Broline
5 2, 4, 5, 6
6 5, 7, 9
7 1, 5, 7, 8

192 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 96,00 kr
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 12:03   #70
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 2 837
Sharp$: 4815
Standard

v75


V75



V75 BANE
03.08.2013




V75-1: 2,4,5,6,9
V75-2: 9
V75-3: 3,5,7,8,9,11
V75-4: 1,3,4,5,11
V75-5: 6
V75-6: 4,5,6
V75-7: 7,8,10,11,12



Beløb pr. række:
Antal rækker:
TOTAL:



0,50 kr.

2250
1.125 kr
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 12:26   #71
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3272
Standard

Så här blev mitt sytem idag.

Rättvik 37 2013-08-03 V75
Avd Ordinarie Reserver

1 5
2 2 9
3 1 3 5 7 8 11
4 4
5 3 4 5 6 7 8 9 10
6 5
7 1 2 7 10 11 13 14 15

768 rader * 1 * 0,50 kr
2013 C560 918D 0507 XXXX
3 augusti 2013

Lycka till alla!!
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 12:28   #72
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

1,2,4,5,6
3,6,9
3 Up Date Hoss
3 Frans G.
2,6,8,9,10,15
5,9
1,3,5,6,7,8,10,11,12

1620 rader = 810 kr



Och en andel (1/10 andelar)

2 New York U.S.
9 Twin`s Fairytail
3,7
1,3,4,6,7,11,12
4,6,7,8,10,11,12,15
2,3,4,5
1,3,6,7,8,10

trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 12:42   #73
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3272
Standard

Har laxdasen tagit ledigt från trav idag? Inga chanslösa tävling :(
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 12:45   #74
 
astockels avatar
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 258
Sharp$: 347
Standard

Idag så lägger vi vår tillit på Herr Witasp!

Registrerat spel

Datum: Lördag 2013-08-03
Bana: Rättvik
Spelform: V75, omg. 37

Avd Ordinarie hästar
1 3 Stein Daylight
2 2, 3, 6, 7, 9
3 3 Up Date Hoss*
4 2, 12
5 10 Hulte Magnus
6 5 Digital Darling
7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15

Vadet gäller startnummer

140 rader x 1 x 0,50 kr Totalt: 70,00 kr
astockel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-08-03, 13:00   #75
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1404
Standard

Ett litet system som V7
1: 2
2: 9
3: 3,7,8
4: 3,4,10
5: 10
6: 5
7: 5,7,10,12,13,15

God tur!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td