Tänkte prova en grej jag tänkt på till helgen. Jag gillar att reka matcher, leta information och analysera. Finns det några likasinnade här? Skojar bara, så klart det finns! Om vi dessutom delar på bördan att analysera 13 stryktipsmatcher så borde det ju vara enkelt, eller?
Jag söker 12 st fotbollsälskare som är villiga att lägga 100 kr var på lördagens stryktips. Jag fördelar matcherna så varje kille/tjej ansvarar för sin match, samlar information, läser intervjuer, kollar statistik, läser fanforum etc etc. På lördag eftermiddag sammanställer jag alla rekar och lämnar in systemet.
Så här gör vi:
- Alla intresserade skickar PM till mig så bjuder jag in till stryktipsbolaget via Svenska Spel. De 12 först intresserade får vara med. Ange i PM om det är något/några lag du har extra koll på sedan tidigare.
- Senast Torsdag 23.59 ska alla ha betalat in. Då har man hela fredagen och halva lördagen på sig att reka.
- Skulle färre än 12 st vara intresserade så tar vi ett snack om att köra ändå och då med högre insats per skalle. Minst 5 personer (plus jag själv) är kravet, då får vi istället 2 matcher var och 200 kr per person.
- Senast kl. 12 på lördag måste alla "rekar" vara inskickade till mig så jag hinner sammanställa systemet. Är det någon viktig truppinfo vi väntar på så tar vi en diskussion.
Vad säger ni? Är ni med?