Ämne: Tennis 2014
Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-20, 16:54   #1
iniestaone

iniestaones avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Tennis 2014

Hej.

Jag heter URBANARTS89 på Flashback, för er som hänger där. Blev bannad tidigt i morse för en trivial betting sak och på grund av de oerhört äckliga moderatorerna så kommer jag reka tennis på Sharps nu istället för FB.

Lite om mig då; jag är 24 år gammal, bor i Malmö med min flickvän och vår katt, pluggar kriminologi och ser på sport många timmar om dygnet. Framförallt tennis, som jag följt sen jag var en liten unge. Det är där jag tjänar mina pengar, spelar också ofta på fotboll men för enkelhetens skull så ska denna speldagbok bara handla om tennis.

Inför säsongen 2014 så har jag valt att prova flat betting med 1000:- insats. Jag fortsätter med det tills vidare.

Mitt spreadsheet hittar ni här

http://www.spreadsheet.se/tennis-2014

och i min signatur.

Så, det var det. Nu till nattens spel:

2014-01-21 01:00Aus OpenLi vs Pennetta +1.5 Set FT 1000 2.230

Jag är jättesugen på att lägga ett rakt spel på Pennettta men efter att ha sett henne spela mot Kerber så vågar jag inte, hon var helt fantastisk i första set och spelade grandslamvinnande tennis, men sen sjönk hon rejält. Hon vann matchen, men det var bara i första set som hon briljerade. Jag tror att vi kan vänta oss en liknande insats här, Li kommer antagligen att vinna denna matchen men det blir med 2-1 i så fall för Pennetta kommer spela bra tennis i ett set.

2014-01-21 04:30Aus OpenBerdych vs Ferrer UNDER U 9.5 FT 1000 2.620

2014-01-21 04:30Aus OpenBerdych vs Ferrer -3 FT 1000 2.080

När dessa två spelarna möts så brukar det bli jämna matcher. De möttes två gånger under 2013 och första set slutade med en 6-4 vinst var. Men allt står inte rätt till i år med Ferrer, han spelar dålig tennis och slår många fler errors än vad vi är vana att se. Berdych har å andra sidan spelat felfritt i Aus Open, ännu har han inte satts på prov på riktigt och jag tror inte att han kommer att göra det här heller. Ferrer är inte sig själv och går inte att lita på just nu.

Det var allt för i natt, men imorgon börjar tre challengers och då blir det cirka 15-20 spel.

Lycka till, ni som ryggar!

edit: går det bra om jag skriver spelen i textform istället för BB-kod? Blir jobbigt för mig varje gång en turnering startar och jag spelar +10 matcher, då måste jag lägga till matcherna i två spreads och det är hur drygt som helst.

edit 2: ser nu att jag borde läst tråden LÄS INNAN DU SKAPAR DIN EGNA SPELDAGBOK innan jag faktiskt skapade den. Hoppas Mod kan ändra titeln åt mig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+1), Sprite (+2), Tomte (+2), zimzelen (+50), bettingmaster (+5), LillaKatten (+2), fireas (+5), fireas (+5)

Senast redigerad av iniestaone den 2014-01-20 klockan 16:59.
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat