Ämne: Tennis 2014
Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-20, 16:22   #3
Sprite
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8344
Standard

Skoj med tennisrekar! Har stort intresse men för att plussa maximalt spelar jag bara handboll men ryggar ibland andra på tennis och andra sporter.

Snyggt spreadsheet, blir dock mer trovärdigt om du låser alla spel förrutom livespelen. Då slipper du allt ifrågasättande. Jag lägger själv spelen, kollar så allt blev rätt och sen ändrar jag och låser.

Angående sheetet, starta upp ett nytt här på sharps bara så blir det betydligt lättare för oss som vill rygga plus att dina stats står under ditt användarnamn på samtliga inlägg

Jag tror faktiskt Berdych - Ferrer under 9,5 i första set är ett riktigt bra spel. Berdych har som du säger spelat helt rätt genom hela turneringen och varit på topp. Ferrer har en tendens att vara segstartad och börjar Berdych serva är det jätteläge för under 9,5 i första!

Skriv gärna i dina spel när du lägger in dem på vilket bolag du får oddsen så blir det lättare att rygga. Lycka till!
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat