Citat:
Ursprungligen postat av Migge
Vad är det som hindrar dig att lira en kupong som du "anser" är favoritbetonad att istället köra den 10 ggr eller 100 ggr?
Då får du ju din önskan om högre vinster uppfylld isf!
Och även om man nu kanske inte direkt får ett nytt liv med en vinst på säg 10 lök så är det iaf perfekt till nya insatser, förstår verkligen inte varför man ska dissa även mindre vinster?!
Du kan ju inte mer än tippa rätt, utdelningen styr man ju aldrig över såvida man inte har "mutat" dom deltagande aktörerna...
|
100 ggr? Tror du jag sätter en favoritbetonad V75:a på 4-6 rader även om jag vill? Då är man skillad om man tror sig kunna det.
Kontentan att inte satsa på 7 rätt om det ger under 10 000 är att man inte har råd att ha med de hästar som ger mer pengar om man ska ha med de som ger låg utdelning.
Testa att använda ett reduceringsprogram så kan ni se hur många procent av era system som ligger över 100 000 kr intervallet. När utdelningen är hög så har man ingen chans att sätta sjuan helt enkelt.
Men hej, jag är glad att alla som spelar för att alltid få 7 rätt för det är samma spelare som har minimal chans på högre utdelningar. Trodde bara att ni var färre här på sharps som tänkte så
Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson
Hade du satt 7an idag med dina 300-500 kr hade du haft en fin utekväll Sprite, alltså runt 10-20 gånger insatsen.
|
Hade jag sattit sjuan när det är hög utdelning hade jag haft tusentals fina utekvällar