Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-15, 16:13   #286
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Bra tänkt där...!

Vet du någon som livnär sig på trav eller har gjort sig stora pengar på att vinna massor med småvinster på V75?

Jag är ingen idrottsälskare, jag är en bettingälskare som vill vinna pengar, inte titta på djur som springer när jag blir gammal
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 16:15   #287
 
Rickarts avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Ort: Karlstad
Inlägg: 1 451
Sharp$: 2508
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
Bra tänkt där...!

När jag reducerar brukar rader under 10.000 vara sällsynta, många som reducerar har nog liknande krav.
__________________
Chips
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 16:19   #288
 
Reg.datum: jul 2013
Ort: Falkenberg
Inlägg: 53
Sharp$: 159
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lulle79 Visa inlägg

Bra rank idag tycker jag

1,1,1,4,2,4,1

Lulle79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 16:22   #289
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Är faktiskt glad att jag inte satte sjuan idag om man tänker i långa loppet. Den dagen jag spelar för att vinna 4 000 kr på V75 kan jag lika gärna låta bli att spela och ge min insats på 300-500 kr till någon random person på stan istället
Det där inlägget tar nog priset som det mest idiotiska jag någonsin läst på sharps. Grattis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1), bokis29 (+5), Migge (+10), Timotimo (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 16:24   #290
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Man kan inte rå för utdelningen, idag i bolaget hade vi två stycken 3% som var tvåa. Man kan inte göra mer än att sätta 7 rätt helt enkelt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 16:24   #291
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 868
Sharp$: 3644
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Vet du någon som livnär sig på trav eller har gjort sig stora pengar på att vinna massor med småvinster på V75?

Jag är ingen idrottsälskare, jag är en bettingälskare som vill vinna pengar, inte titta på djur som springer när jag blir gammal
Vad är det som hindrar dig att lira en kupong som du "anser" är favoritbetonad att istället köra den 10 ggr eller 100 ggr?

Då får du ju din önskan om högre vinster uppfylld isf!

Och även om man nu kanske inte direkt får ett nytt liv med en vinst på säg 10 lök så är det iaf perfekt till nya insatser, förstår verkligen inte varför man ska dissa även mindre vinster?!

Du kan ju inte mer än tippa rätt, utdelningen styr man ju aldrig över såvida man inte har "mutat" dom deltagande aktörerna...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+5), hanscrispi (+1), Pilkast (+3)
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 16:26   #292
 
wejjztrs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 73
Sharp$: 486


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sprite Visa inlägg
Är faktiskt glad att jag inte satte sjuan idag om man tänker i långa loppet. Den dagen jag spelar för att vinna 4 000 kr på V75 kan jag lika gärna låta bli att spela och ge min insats på 300-500 kr till någon random person på stan istället
Då kan man ju undra varför du inte spelade v7 på ditt system när det var jackpott :P Undra hur många som skrattat hela vägen till banken på 6or och 5or
__________________
Winners never quit and quitters never win
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
wejjztr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 16:27   #293
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Haugstad sist i mål igen med spelfavoriten denna gången i sista loppet..sjuk häst eller sjuk kusk? tror på det sistnämda
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 16:29   #294
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Hade du satt 7an idag med dina 300-500 kr hade du haft en fin utekväll Sprite, alltså runt 10-20 gånger insatsen.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 16:32   #295
 
putte64s avatar
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 7 558
Sharp$: 8281

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Man kan inte rå för utdelningen, idag i bolaget hade vi två stycken 3% som var tvåa. Man kan inte göra mer än att sätta 7 rätt helt enkelt.
Jag förstår vad sprite menar, och tänket är inte så tokigt
Eftersom man inte vinner så ofta kan man tex sikta in sig på vinster över 10000
Gör man det varje gång kan man använda en del av insatsen till att få med lite fler skrällar så att det lönar sig bättre när man får sju rätt
Men 11500 hade jag inte tackat nej till
__________________
Om man gör som man alltid har gjort, då får man samma resultat som man alltid har fått!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)
putte64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 17:10   #296
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
När jag reducerar brukar rader under 10.000 vara sällsynta, många som reducerar har nog liknande krav.
Samma här.

Även om vi är "många" är vi tack och lov i minoritet, och vår "Idol" är Harry Boy och Svensson som lägger lejonparten av sina insatser i de låga intervallen.


Tror mig förstå vad Sprite menar men skulle för egen del hellre ge pengarna till Röda Korset även om jag tycker synd om slumpmässiga personer på stan oxå
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Sprite (+2)
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 17:16   #297
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wejjztr Visa inlägg
Då kan man ju undra varför du inte spelade v7 på ditt system när det var jackpott :P Undra hur många som skrattat hela vägen till banken på 6or och 5or
Tro mig, dumförklarade mig många gånger om direkt efter inlämningen när jag insåg att jag missade det
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 17:20   #298
 
Sprites avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 2 091
Sharp$: 8347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Vad är det som hindrar dig att lira en kupong som du "anser" är favoritbetonad att istället köra den 10 ggr eller 100 ggr?

Då får du ju din önskan om högre vinster uppfylld isf!

Och även om man nu kanske inte direkt får ett nytt liv med en vinst på säg 10 lök så är det iaf perfekt till nya insatser, förstår verkligen inte varför man ska dissa även mindre vinster?!

Du kan ju inte mer än tippa rätt, utdelningen styr man ju aldrig över såvida man inte har "mutat" dom deltagande aktörerna...
100 ggr? Tror du jag sätter en favoritbetonad V75:a på 4-6 rader även om jag vill? Då är man skillad om man tror sig kunna det.

Kontentan att inte satsa på 7 rätt om det ger under 10 000 är att man inte har råd att ha med de hästar som ger mer pengar om man ska ha med de som ger låg utdelning.

Testa att använda ett reduceringsprogram så kan ni se hur många procent av era system som ligger över 100 000 kr intervallet. När utdelningen är hög så har man ingen chans att sätta sjuan helt enkelt.

Men hej, jag är glad att alla som spelar för att alltid få 7 rätt för det är samma spelare som har minimal chans på högre utdelningar. Trodde bara att ni var färre här på sharps som tänkte så

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
Hade du satt 7an idag med dina 300-500 kr hade du haft en fin utekväll Sprite, alltså runt 10-20 gånger insatsen.
Hade jag sattit sjuan när det är hög utdelning hade jag haft tusentals fina utekvällar
__________________
Välj ett jobb du älskar och du kommer aldrig att behöva arbeta en dag i hela ditt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+10)

Senast redigerad av Sprite den 2014-02-15 klockan 17:22.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 17:20   #299
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Jag både förstår och inte förstår detta!

Har ni som sorterar bort utdelningar under 10 000 kronor en djävla otur så kan det röra sig om uppemot 50-75 000/år, som ni tappar och skänker till Harry och Svenssons...

Det har i alla fall inte jag råd med... Och detta är ju som sagt pengar som kan återinvesteras i framtida spel...

Men, det är klart - har man råd att kasta bort hundratusentals kronor i väntan på den stora smällen/cashouten, som statistiskt sett, aldrig kommer för de flesta - ja, det är ju då upp till var och en och deras kassor...

__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+10)
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 17:21   #300
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Grattis alla vinnare, satte en liten själv på Jägers senast och var glad för tillskottet på en tredjedel av 18k så misstförstå mig rätt när jag surt för rävensurar på denna omgång.

Till att börja med hade jag inte med Capello Bob öht som andrahandare men väl I Saw You, nu hade inte det räckt med lägsta utdelningskrav på 15k så stort grattis alla som lyckades, precis som putte säger är ju 11,6 k på V7 inte fy skam om man är rätt ute.
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td