Ämne: Sprite spelar
Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-15, 10:25   #1
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8426
Standard

Sprite spelar

Hej på er allesammans

Tänkte starta upp en dagbok istället för att kladda ner och starta diverse olika tennistrådar, skidtrådar och handbollstrådar.

Jag är uppe i en riktig formtopp vilket dessvärre kommer stagnera nästa vecka då jag ska göra det enda som är roligare än att betta eller utöva sport, exakt vad behöver man ju inte gå ut med till allt och alla men försvinner jag några dagar så har det sin förklaring

Summorna jag spelar är exakt det jag själv får in och kan spela. Jag låser givetvis alla spel, även de få livespel som kommer spelas och då kommer dåvarande resultatet skrivas in i inforutan.

Kommentera gärna hur mycket ni vill här. Bara tråkigt om detta blir en monolog

Till spelet idag:

Ogiltigt spel-ID: 1993056

Kan börja med att säga att spelet tyvärr finns på Bwin. Otroligt sällan jag spelar där men Expekt har 1.85 på samma spel för den som är kraftigt limiterad.

Johaug står i 1.60 på t.ex. Unibet och efter gårdagens sprint så tycker jag det är jättevärde! Kalla såg lite loj ut och när till och med kommentatorerna kommenterade det idag i "inför loppet" så är det tyvärr illa.

Johaug är tvärtom i väldigt bra form vad det verkar. Hon presterade mycket bättre än vanligt i sprinten och hade tyvärr en stentuff lottning och åkte ut i kvarten. Det är positivt för idag att hon inte tog ut sig mer igår.

Johaug slåss om världscupen där hon ligger 3 ynka poäng före Björgen! Kalla vill bara avsluta snyggt och har ingen chans på varken totalcupen eller liknande. Banan i Falun är dessutom riktigt tuff med rejäla stigningar. Det kommer gynna Johaug med sin lätta kropp och jag tror hon och Björgen drar ifrån Kalla redan på den klassiska delen då både hon och Björgen jagar bonussekunder.

Senast redigerad av Sprite den 2014-03-15 klockan 10:26.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat