Visa ett inlägg
Gammal 2014-05-06, 19:53   #1
BroderH

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5974

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Allsvenskan 7-8 maj

Tätt med matcher i Allsvenskan inför VM-uppehållet. Imorgon tycker jag att jag har hittat ett riktigt överodds:

2014-05-07 18:00AllsvenskanDjurgardens vs Kalmar FF 2 FT 1 4.250

Djurgården har, för mig oväntat, många poäng efter sju matcher och har bara förlorat en match i år (i derbyt mot AIK). Dock har segrarna kommit mot, enligt mig, rätt usla lag: Halmstad, Mjällby och Brommapojkarna. Dock så tog man en stark poäng borta mot Malmö. Jag tycker dock att försvarsspelet har lämnat en del övrigt att önska.

Kalmar kommer till start som serietvåa och som det enda obesegrade laget i serien. Visst, man har också plockat trepoängare mot "sämre" lag, men i av det jag har sett tycker jag Kalmars spel har överglänst Djurgårdens. Dessutom har man tre raka segrar på bortaplan.

Jag håller definitivt Kalmar som det bättre laget.

Innan jag kollade oddsen förväntade jag mig att de skulle vara hyggligt jämt satta, men gissa min förvåning när Marathon erbjuder 4,25 för bortaseger och övriga bolag kring 3,80.

Jag spelar den raka tvåan till ett oerhört smaskigt odds, men kan med fördel också spelas med diverse olika handikapp till bra odds.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melvin (+1)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat