Visa ett inlägg
Gammal 2014-08-10, 18:33   #9
Sprite

Sprites avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 8427
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackadam Visa inlägg
Varför skulle han driva? han har ju rätt i allt han säger och du är fullständigt ute och cyklar.
Skrev utifrån min erfarenhet då jag inte är chef på Bet365 med full insyn i ärendet.

Jag har nästan alltid fått igenom felaktiga odds på livespel. T.ex. i tennis har ibland bra spelare stått i 6-3 i första set till 10.00 i odds och 6-4 i 3.00 i odds. Detta i flera minuter efter att spelaren vunnit lotten och bestämt att börja serva. Vinst på flera sådana, tackat och tagit emot för det enorma feloddset

Har även spelat pregame på första lag att göra mål i handboll till 1.85 när matchen pågått i 10 minuter då spelstoppet legat fel. Kan inte minnas att dem voidat någon gång och jag är bara limiterad hos två bolag och det är inget utav dem som jag spelat dessa felaktiga odds hos. Men jag har tidigare varit en förlorande spelare i många år så jag kanske skyndar på min limitering men har inte märkt av det hittills på dessa bolag.

Jag skriver inga absoluta sanningar, bara mina erfarenheter, då det inte finns några absoluta sanningar när det kommer till fel och brister hos spelbolag. De gör olika från fall till fall.

Senast redigerad av Sprite den 2014-08-10 klockan 18:35.
Sprite är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat