Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-10, 02:27   #91
lokatten

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 405
Standard

Har just läst igenom alla inläggen om den ändrade travtiden.

Om den ändringen tycker jag såhär:

Ändå tittar jag aldrig på TV eller datorn före loppen, har fullt sjå med att LÄSA om hästar, kuskar, tränare, utrustningsändringar, hur hästarna antas må, vad tränarna tror, hur man har förberett hästarna inför loppet med mera, med mera. Ja, och hästarnas tider, hur de har fungerat på sista tiden, mycket galopper? Varför då? Vad tror hästens omgivning?

Och hästarnas bakgrund, har de bytt tränare? Om så, har den nye tränaren bättre resultat? Har de varit borta, varför? För vila och träning eller för skada?

Ovanstående gör jag på lediga stunder när andan faller på. Eftersom jag nästan bara spelar V75 och V86 så blir det tisdagskvällar eller -nätter samt under onsdag. Och V75 gör jag sporadiska anteckningar om då och då under veckan, dock mesta tiden på lördag fm fram till spelstopp.

Ogillar dock ändringen eftersom den ju skulle komma att sträcka ut travgrejen över hela lördagen. Jag vill ha det som nu så att det hela är klart vid femtiden någon gång så jag kan sörja över min otur och rasa över min oskicklighet ett tag och sen är det lördag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
peozz (+5)
lokatten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat