Kan någon tala om för mig varför Tango Lavec står i 72%? Är det bristen på spikbud i omgången som gör att svensson spikar? 72% procent har knappt månprinsen när han tävlar mot semi eliten. Oliver Kronos ser jag också som rejält överspelad. Två månaders frånvaro och att det lyser dödens är knappast ett seger koncept. Trodde Rocket Zet skulle bli minst lika mycket spelad då jag läste bfro. Tackar vi för.
Kemas Magic kommer inte sitta fast och krossar SW oavsett hur loppet blir kört. Tror faktiskt till och med möjligheten finns att Kemas håller ut SW i starten, och då är loppet klart. Blir jämnt sådant jäkla hysteri när bästa hästen drar spår 1. Skulle stått i 75% med spår 3-5.
Standout blir inte alls spelad denna gång. Stod i 8.2 från bakspår mot Nahar, pannan och Knows Nothing senast. Kul skrällbud med toppform.
Avd 5 är svår. Kan bli en del fart från start. Lienpilen är intressant med Adielsson. Visste jag innan start att Pingo Ö.K tar spets vore det spik, nu är det osäkert. Vem fan vinner?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|