Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-22, 11:35   #76
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Spik på Troels Andersson? Från vingelläge? Sure, Haugstad lyckades ju äntligen få till det förra helgen så man ska väl inte säga "aldrig i helvete". Men låt mig vara lite tveksam, iaf....
Ah, ja men som ett litet idiotsystem för en hundring känns det lite kul. Det är absolut inte spikar på mitt stora system, ingen av dem. Tycker bara det är kul att ha ngt idiotsystem också.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 11:41   #77
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 69
Sharp$: 379
Standard

Inte tagit ut systemet ännu, men kommer jag gardera i guld, så kommer jag ta med Rocky Winner. Mumma till den %, även om den givetvis inte vinner det här loppet allt för många ggr, men någon gång så...
denfete är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 12:09   #78
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Alsén och innerspår = Illa ledd volt?....
Man kanske borde sms:a och fråga :-)
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 13:06   #79
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Kan inte påminna mej att jag hyllat Ludde som tränare, mer som personlighet, som bland annat gör att han kör som en idiot allt som oftast. Det finns på tok för många slätstrukna ja-sägare inom travet. Vilket bland annat första loppet på V86 igår bevisade. Dunderklumpen och Miniatyren lurade ett helt koppel spelare ivrigt påhejade av samma bandomare som de fikar med! Det stör mej oändligt mkt mer att man ska ta hänsyn till variabler som är rent fusk än en pratglad alban från Malmö. Om jag förstod Ludde rätt så påverkar det hästarna när de har det, det är dock ganska snabbt övergående och sedan är det okay igen. En jämförelse som haltar är att Malmös Robin Olsen drabbades av det under matchen men han spelade ändå 90 minuter innan han åkte till sjukhus och dagen efter var allt okay igen. Själv avskyr jag Melander och han är ändå en jävel på hästar, men samtidigt så får han fördelar och kompiskör utan att ngn gång ha gjort fel, en box på läppen skulle han haft!
Hugo - du har nästan bara förnuftiga åsikter. Jag tycker heller inte, att man kan hylla Ludde som tränare - men många gör det. Han blev väl "Årets tränare" nån gång. Men han säger uppfriskande och orädda saker och är en stor personlighet.

Jag svarade egentligen på din fråga om Mosaique Face's form. Då blev jag så upphetsad, att jag drog in mina åsikter om Ludde. Har talat med vårdkunniga om hjärtflimmer och förstått att olika individer reagerar olika. Då tycker jag, att Mosaiquens resultatrad 06060 och två galopper på slutet är oroväckande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+2)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 14:07   #80
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57033
Standard

Är dåligt påläst men om man gör en spelvärdesanalys som det ser ut fred eftermiddag känns det inte fel att börja och sluta med en spik

Shadow Woodland i första på första barfota runt om och stallets kraftigt stigande form. Blir hets på skorycket i morgon så den blir nog tillslut favorit eller i alla fall delad favorit men man får ingen spelmässig fördel här genom att betala för två hästar.

Rocket Zet är det ruggigt spelvärde på just nu i avd 7. Den är klasser bättre barfota runt om och är väl spetsfavorit. Är den lika bra som senast den tävlade barfota så blir den sannerligen inte lätt att plocka ner på spetsbanan Gävle. En spelvärd chansspik med 19 procent av insatserna mot 60 procent på Oliver Kronos.


Avd 2 känns mycket knepigt.

Avd 3 kan man chansspika den knappa favoriten på att Trinity Zet ska gå barfota runt om ffg och utan en del skydd den haft tidigare. Slår det rätt kan den vara klar.

Nurmoshästen 72 procent av insatserna i avd 4. Är den verkligen så klar ? Inget jag skulle spika i alla fall med sådant mediokert spelvärde.

Avd 5 garderar alla. Kallblod och en massa utrustningsändringar aviserade. Det är som vanligt när de sämre kallbloden är med på V75 att det nog kan sluta lite hur som helst. Dessa djur är inga pålitliga spelobjekt.

Avd 6 är också svårt och hittar man en spik där får man grym potential på sitt system (precis om man hittar en spik i kallblodsloppet). Som vanligt snackar Bergh om barfota , och då kommer det anmälas så, men om det sen blir det vet spelarna först långt efter spelstopp på V75. Maven är en av favoriterna och den enda som är klar för elitloppet. Det skulle förvåna om man kör den i botten i morgon. Mosaique Face låter det väl sådär kring. Låter inte som elitloppet är superaktuellt. Men å andra sidan finns det spelvärde i den som 8 procentare så kanske dumt att chansa bort om man garderar.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 15:46   #81
 
Reg.datum: mar 2015
Ort: Thailand
Inlägg: 1 292
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Diamond of em borde väl bara vinna eller om inte Jansson sitter o sover?
__________________
Twitter: @Filmtokig
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 15:49   #82
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37657
Standard

Har kollat Rocket Zet och den har ju gått barfota runt om ett antal gånger. Ingen av dessa har Redén lyckats vinna med hästen. Däremot vann Goop en gång. Kanske är det snarare Goop-effekten än barfotan som var grejen. Det brukar vara så med Redéns hästar. I onsdags körde han fem egna hästar och Goop körde två av hans hästar. Goop vann ett lopp och det var den enda segern stallet fick.

Senast redigerad av Shooter den 2015-05-22 klockan 15:53.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 15:57   #83
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Kan någon tala om för mig varför Tango Lavec står i 72%? Är det bristen på spikbud i omgången som gör att svensson spikar? 72% procent har knappt månprinsen när han tävlar mot semi eliten. Oliver Kronos ser jag också som rejält överspelad. Två månaders frånvaro och att det lyser dödens är knappast ett seger koncept. Trodde Rocket Zet skulle bli minst lika mycket spelad då jag läste bfro. Tackar vi för.

Kemas Magic kommer inte sitta fast och krossar SW oavsett hur loppet blir kört. Tror faktiskt till och med möjligheten finns att Kemas håller ut SW i starten, och då är loppet klart. Blir jämnt sådant jäkla hysteri när bästa hästen drar spår 1. Skulle stått i 75% med spår 3-5.

Standout blir inte alls spelad denna gång. Stod i 8.2 från bakspår mot Nahar, pannan och Knows Nothing senast. Kul skrällbud med toppform.

Avd 5 är svår. Kan bli en del fart från start. Lienpilen är intressant med Adielsson. Visste jag innan start att Pingo Ö.K tar spets vore det spik, nu är det osäkert. Vem fan vinner?
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 16:13   #84
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 2 524
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Kan någon tala om för mig varför Tango Lavec står i 72%? Är det bristen på spikbud i omgången som gör att svensson spikar? 72% procent har knappt månprinsen när han tävlar mot semi eliten. Oliver Kronos ser jag också som rejält överspelad. Två månaders frånvaro och att det lyser dödens är knappast ett seger koncept. Trodde Rocket Zet skulle bli minst lika mycket spelad då jag läste bfro. Tackar vi för.

Kemas Magic kommer inte sitta fast och krossar SW oavsett hur loppet blir kört. Tror faktiskt till och med möjligheten finns att Kemas håller ut SW i starten, och då är loppet klart. Blir jämnt sådant jäkla hysteri när bästa hästen drar spår 1. Skulle stått i 75% med spår 3-5.

Standout blir inte alls spelad denna gång. Stod i 8.2 från bakspår mot Nahar, pannan och Knows Nothing senast. Kul skrällbud med toppform.

Avd 5 är svår. Kan bli en del fart från start. Lienpilen är intressant med Adielsson. Visste jag innan start att Pingo Ö.K tar spets vore det spik, nu är det osäkert. Vem fan vinner?
Håller med dig fullständigt!

Tango Lavec är "allas" spik av den enkla anledningen att folk stirrar sig blinda på senaste tiden i Kungapokalkvalet. Bortser man från det loppet är den nog inte ens topp-3. Dessutom är det lång distans, 6:a då. Nä, jag garderar...

Kemas Magic har aldrig förlorat i spets. Tror man att den tar sig till ledningen är det bara att spika. Lär nog inte heller bli förstastreck i loppet när SW ska gå barfota runt om...

Kallblodsloppet är öppet men Hulte Magnus går ner i klass, första häst i loppet för mig. Sen tycker jag att W.S. Malte är intressant med Kihlström för första gången...

Standout är intressant om den spetsar kanske. Men vidöppet lopp...

I sista ska Aristocat Boko gå barfota runt om och med jänkarvagn. Besegrade ju Rocket Zet med jänkarvagnen i vintras tror jag, lägg till barfotabalansen så är den intressant som 2 %!

Lycka till imorgon!

Senast redigerad av Chiron den 2015-05-22 klockan 16:27.
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 16:13   #85
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

Lite fredagstankar.....

V75:1
Shadow woodland kändes väldigt klar senast och gav bra betalt. Körs förmodligen lika offensivt igen men får väl lite press första 500 av Svanstedt jr - advisorn är väl som bäst i ledningen? 500 m längre distans nu och jag vet inte om jag kanske fabulerar men visst såg han inte helt fräsch ut sista 100? Kemas Magic är ett typexempel på en Fredrik Persson-häst som börjar stapla segrar med riktig kusk. Tror att han ändå skulle ha svårt att ta ner både Shadow och Staro från position utvändigt ledaren så jag dissar lite. Vill gärna ha med Liberty Face, HID och nån till. Vispen?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 16:14   #86
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Ibland dyker det upp så korkade inlägg från "erfarna" skribenter, så man trillar av stolen.

jomenvisst, barfota har ingen roll alls.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 16:20   #87
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5204
Standard

V75:2
Lönlöst att överhuvudtaget analysera det här loppet. Herrar Alsén, Nyström och Haugstad kommer att köra det här loppet i halsen på Erik A. Rak tvilling, 2-8?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 16:23   #88
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Skriver återigen denna gång Rocket Zet går barfota. Kolla motståndet denne har förlorat mot, när Daniel kör. BBS Sugarlight, Royal Fighter och Magic Tonight, alla tre elitloppsaktuella iår. Kanske Raketen är nästa år också.

Han sprang 12.0 senast på medel brfo, 11,4 samma tid förra året.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)

Senast redigerad av hammmmmar den 2015-05-22 klockan 16:26.
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 16:25   #89
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammmmmar Visa inlägg
Skriver återigen denna gång Rocket Zet går barfota. Kolla motståndet denne har förlorat mot, när Daniel kör. BBS Sugarlight, Royal Fighter och Magic Tonight, alla tre elitloppsaktuella iår. Kanske Raketen är nästa år också.
Precis! Var vad jag avsåg med mitt inlägg ovan när man trillar av stolen. Hur fan man kan komma fram till en Goopeffekt ist.
Rocket är enormt förbättrad utan skor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-22, 16:35   #90
 
hammmmmars avatar
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 373
Sharp$: 1669
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Precis! Var vad jag avsåg med mitt inlägg ovan när man trillar av stolen. Hur fan man kan komma fram till en Goopeffekt ist.
Rocket är enormt förbättrad utan skor.
Älskar dessa spelare utan vetskap, blir mer till oss Skål!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+10)
hammmmmar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td