Tyvärr har de strukit Chelsea Boko, klaringen (7%) som jag spikade förra veckan. Så vi får väl försöka hitta något annat då, ikväll.
V75:1 - 6,7 (alla)
V75an inleds med ett högst mediokert V4-lopp över 2640 meter med voltstart, i princip omöjligt att bena ut. Sure, Roger hittar till spets och sen är det spets och slut - absolut tänkbart. Men lika tänkbart också att den står och studsar efter start. Jag tycker att se ska bli intressant att se Hanna Olofssons tre-åring och hur den ska stå sig mot sina lite äldre kamrater. Ser inte oäven ut från start. Går barfota igen precis som ytterligare ett par andra, bland annat 5 Mystic Accident som var i princip jämnspelad med favoriten i senaste starten. Tror att man behöver alla här om man vill vara säker, men 6+7 som utgång kanske kan fungera?
V75:2 - 10 Mel Odin
Men visst är väl det här bästa kallblodet, trots skor?
V75:3 - 1,4,5,8,9,10
Bara att spika Erik A? Nja, det är nog favoriterna man borde gå på här, Montdore och QQ, garderar med ett gäng.
V75:4 - 1,9,10
Ytterligare ett skräplopp. Står över favoriten och låser på 1,9,10. Alsén andra raka?
V75:5 - 7 LeLAhar (alla)
V75:6 - 3 Speed Delicious
Envisas med att spika den här. Tycker att det är klart bästa hästen och tror att den går felfritt från ok spår.
V75:7 - 4,6,9,10 (5,8,3,1)
Roligaste loppet ikväll. Och jag funderar på att gå "all-in" på 4 Nahar. 8 ggr pengarna! Garderar med ett gäng och spelar tvilling på 4,6,9,10.
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: asgaya3141 (+5)
|