Visa ett inlägg
Gammal 2015-06-14, 23:05   #1
Stankarn
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

V64 Dannero, 2015-06-18

Midnattstravet på Dannero är en höjdare för oss återvändare och en trevlig start på Midsommarfirandet.

Ser sådär halvlagom svårt ut, ett par spikförslag och ett par riktigt öppna lopp.

V64:1
Ed You ska väl bara gå ut och vinna det här? Nja, jag har sett både en och annan storfavorit torska senaste kvartalet som megafavoriter i första start efter vila så jag förordar streck på 2 Narold Vox istället. Kanske t o m förordar som singelstreck.

V64:2
Treåriga kallblod, ett par från grannlandet i väst, hälften tränade av JOP. Jag tror att det bara är att strecka på. Alla?

V64:3
Ytterligare ett treåringslopp med en massa lallarkuskar. UO och RB att hålla i handen? Alla?

V64:4
Öppet kallblodslopp där stona fått lite fördel. Vet inte om det kommer att betyda något när det drar ihop sig. Höstbouffe, Engstegg och några till?

V65:5
Järnladyn Amirettas lopp och Linderoths Bartender lär väl bli favorit. Men sämsta utgångsläget kan ge favoritfall? 4 Robis Salvation vann V75 i fjol, har ett lopp i kroppen nu. Vunnit V75 har även 1 Cantab Sisu gjort men han verkar långt från det kunnandet nu. Lås på två?

V64:6
Omgången avslutas med ett stolopp där någon av de mer etablerade kuskarna verkar ha det bäst förspänt. Skulle inte förvåna mig om UO eller OAL kör sig till spets och stannar där, väldigt länge. Kanske PL och RB vill vara med också.

Ska bli lite spännande att gå igenom lopparkivet och se om man kan hitta något guldkorn, det lär ju inte vara helnyktert bland spelarkollektivet direkt...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+5), oHYRA (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat