Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-28, 13:34   #190
Stankarn
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Om_sommaren Visa inlägg
Bästa spiken tycker jag är nothing but class som möter skralt motstånd här. Spetsar enkelt o det finns ingen som kan göra jobbet utvändigt o mycket talar för moderat tempo. Många experter går emot med tanke på galoppen sist vilket jag kan tycka är väldigt konstigt. Peter verkar ha klart för sig att hästen blev hovöm o då är det svårt att springa. Han tar ut hästen igen o slår på skor vilket inte är nåt stort minus. Han leder detta runt om lätt som en plätt på sveriges spets oslut bana nummer 1.
Det är absolut ingen fördel med skor. Och även om han blev rätt hårt ansatt i ledningen på Örebro, skrynklade han inte ihop sig lite för snabbt och för mycket? 1.11,2 är ju ingen fantomtid direkt. Jag håller med dig att det kan bli lugna gatan, att ingen gör något. Men om Takter kör fram tidigt med 11 Truculent så undrar jag om 1 Nothing But Class verkligen står emot sista biten. Dessutom finns galopprisken, 4 galopper på 10 senaste starterna. Jag börjar fundera på vad Klantio gör bakom 2 Art On Line, tre rikstotovinster i vintras. Vad kan 4 Orione Spin? 10 Narold Vox, en personlig favorit som var sämre senast men som alltid går hela vägen in i mål. Nä, här måste det nog läsas på lite....!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat