Citat:
Ursprungligen postat av olle
Comeback efter vila senast och vann på en hög 12 tid från dödens med skor. Har den gått framåt med det loppet och har lite flyt med positionerna känns det som den kan gå minst en låg 12 tid och vilka kan det i loppet på ej optimal balans ? Food Money har vad jag kan se som bäst gått en hög 13 tid med skor på alla hovarna över medeldistans och återkommer nu dessutom efter vila så ingen tvekan om vem jag tror på mest av dom två. Dock lite större risk för vingel för DTT.
|
Jag tror att Björn kan köra en låg 12-tid alla ggr i veckan - från spets. Hade säkert kunnat utmana DTT senast med ett annat löpningsförlopp, verkar inte så jättenegativt med skor.
OTP vann senast men hade nog förmodligen bara varit tvåa om AOL hade hållit ihop travet. Visserligen gick det snabbt i täten senaste men inte f-n räcker det väl med 12,4 sista 400 ute i spåren imorgon för att vara först i mål? Nä, t o m Highspeed Call såg ut som en elitloppsvinnare...
Jag är helt inne på att spika 5 Thai Broadway, trots OTP. Sitter Takter och sover i kön igen blir det inte ens hårt i mål.