Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-23, 15:35   #101
Stankarn
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

V75:1 - 4,9,3,5,1,7,11,10 (alla)
Öppen inledning. Jag tror inte att vare sig 1 Diggers Elias, 11 Tack Wee eller 7 Vivo per Lei bara går ut och vinner. Jag garderar och hoppas att voltstart och positioner får det att skrälla till lite.

V75:2 - 14,13
Bergharn lär inte sitta och såsa i kön. Går fram tidigt och kör loppet i halsen på favoriten. Eller också sitter Flemming och metar 50 meter bakom sista häst, kör för sent och då kanske vi får se en riktig stänkare här?

V75:3 - 9,3,2,7,6
Dumstruten på senast när man spikade emot 3 Food Money. Och spiken på 9 Nahar i dennes senaste start var ju på gränsen till infantil....är helt oförmögen att read ut Guld för närvarande så man får väl ta alla med chans...

V75:4 - Alla
Helt omöjligt att reda ut. Köper loppet.

V75:5 - 2 Say That Again
Nä, hittar inget roligt emot. Björn vinner det här.

V75:6 - 6,10
Spikade 6 Let It Happen senast på V86. Visade sig vara så bra som jag trodde, tror att han sopar rent här också. Garderar med Bergharns, kan "allt" ibland när det är lite tungsprunget....

V75:7 - 2 Mr Vox
Fortsätter att spika den här, direkt till spets och sen ska den slås. Långt upplopp - japp, men han är riktigt ärlig. Tvillingen mot Order By keeper fungerar säkert bra här också...

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat