Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-31, 17:01   #59
Stankarn
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
haha, kul diskussion! Vi skulle haft en egen sidan där man kunde döma eller berömma kuskarna!" Vilken aktivitet det skulle bli där. Ove A är naturligtvis min idol, hans styrningar , spec av kallblod, är överlägsen och karln blev snabbt en penningmaskin för mig då han kom hem från jordenrunt resan för en del år sedan. Men Ove ställer upp för kreti och pleti och får ofta köra en del odugliga hästar åt amatörer - obs utan att gnälla. 2015 var ett bra år och han ligger väl bland dom 15 bästa i landet nu. T,o,m Anders Lindqvist säger att Ove A är värstingen på kallblod . Givetvis vill jag ha honom för mig själv och gläds att andra inte delar min åsikt!! Gokväll
Förstår inte ditt inlägg. Vi pratade om duktiga kuskar. Sådana som får ut mer av hästarna än vad förutsättningarna indikerar. Kuskar som kör för vinst trots att de inte är favoriter.

Jag vet att du dyrkar OAL, FBL, JW och HS. Men ärligt, antal vinster på V75 och V86 de senaste 10-15 åren talar sitt tydliga språk. Att de kan härja runt på skitbanor i Norrland betyder ju inte ett smack när de ska ut bland de stora grabbarna. Eller, iaf inte om man tolkar statistiken.

Men fortsätt du gärna att spika OAL på V75 och V86.

Vi andra tackar och tar emot.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat