Ämne: V64 Kalmar
Visa ett inlägg
Gammal 2016-04-15, 19:14   #10
Stankarn
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Mina Kalmartankar för kvällen....

Untersteiners och Bergh ser ut att stå för intelligentian ikväll, och lär väl sätta dit ett par vinnare. Många lopp med rena amatörer som är favorittippade men när nu varken Erik, Björn eller Örjan är med så kanske t o m en sån som Fredrik P, Tommy Z eller Joakim L kan få sätta dit en vinnare också...

V64:1
Funderar på att spika Westline här, som förmodligen får överta...hehe...och när det nu aviseras skor på Nahar så borde det bli långt fram. Men man vet ju aldrig var man har Bergh och med två strykningar så kan han ju sitta som sämst i tredjepar utvändigt varvet kvar. Då kommer han att bli väldigt svår att stå emot. Om han är vid sunda vätskor...Nån sa att Nahar inte är gynnad av lång distans, egentligen. Nån emot?

V64:2
Har ingen aning om vem som spetsar här, Lövgren kör bfro, PU är favorit på vinnarspelad.

Alla?

V64:3
Sitter inte Hoas i spets här efter 300 meter? Eller tänker Eklund försöka svara med varfotadansande storskräll Shiraz Sand? Jag funderar på att spika 6 Digital Extreme, hygglig i Melanders regi.

V64:4
Megalampa, skall vältas.

V65:5
Stolopp över flera volter. Samma sak här, mycket begärt att de ska plocka in alla tilläggen men med bara 10 hästar i loppet, ett par galopper så kommer både 9 och 10 fram i tredjepar, fjärdepar utan att behöva lägga så mycket krut....kanske. Jag gillar 9 Jackie Bowler och ska dunka i en slant på henne, men jag ska också ta med 4 Wild Cat. Anders Z är klart sämre än farsan i sulkyn.

V65:6
Untersteiner som utgång, men varför inte plocka med 10, 1, 12? + några till?

Systemet är på g.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat