Visa ett inlägg
Gammal 2016-05-10, 10:11   #1381
Viroid

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av boozty Visa inlägg
Ja det vore ett drömscenario men eftersom jag inte kan komma på vad det är man ska göra för att motivera högre inträde och vad dessa mervärden ska vara som man sen ska skryta om så får jag kasta in handduken och säga sänk inträdet. Hoppas du har bättre ideer än mig =)
Sköna fåtöljer att sitta i. Buffémat bekvämt nära. Snacks och tilltugg att köpa till. Öl och drinkar till rimligt pris. Före tävlingarna är en handfull kuskar/tränare utvalda att komma upp till publikutrymmena och svara på frågor från publiken under en kvart.

Bra ljud, fräscha toaletter, multimediasystem av flygplanstyp där man kan få spelinfo, spela, se i lopparkivet, välja att se domarnas översiktsfilmer från loppen och målfoton.

Sedan får man addera mervärde till publiken. Lotta ut merchandise, ha en "enkelradstävling" med ett bra pris, happy hour i baren om du kommer tidigt eller stannar till sista loppet.

295kr/skalle för inträde och program. Lägg till 100-150kr för maten, och ha normala restaurangpriser på tilltugg och dryck.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat