Stänkarns´ tidiga tankar
Ser ut som att spelarkollektivet hittat rätt bland strecken. Har inga stenklara stänkare, bara några kantbollar eller tvillingdrag, .....
V75:1
Om nån annan än PL kört 8 Only One Winner så skulle man nästan kunnat se en repris på när han bombade till spets från åttondespåret och sprang i mål på 1.12,1 full väg (Valla 150926). Den här är inte så tokig när han är i form, och går även bakifrån (avslutade väl ok senast) men tyvärr sitter väl favoriten i spets istället (ingen blixt ut men får överta av Hamras OM).
V75:2
Låter uppåt på 7 Calypso Am, körs offensivt och för överta spets av 5 Countdown Fougett? Kusken bakom favoriten tillhör inte Sverigeeliten när det gäller att köra bakifrån så jag funderar på om inte tvillingen 5-7 är spelbar till 20-30 ggr pengarna.
V75:3
5 Merles Simone snabb ut?
V75:4
Är överens med SpV att 5 Önas Ida är helt bortglömd, den här har städat av både ett och två gäng sista 250 efter vettiga löpningar. Har haft dåligt spår eller tillägg senaste 10 starterna (om inte fler) och kanske, kanske kan komma bättre på det nu. Gillar 14 Magic Number och tror att jag hade med den som en rysare när hon vann på V75 förra gången. Wäjersten måste väl garantera en bra löpning?
V75:5
Lugauer la tung press på Ceasar Sisu förra starten. För en vecka sedan. Borde inte den starten sitta i benen? Favoriten Kalas är osäker i benen, var väl sådär senast tyckte jag direkt efter loppet. Man får jävligt bra betalt för en tredje-fjärdehandare i det här loppet....varför inte 5 Calle Laday eller 6 Edge Boko?
V75:6
5 Dante Boko? Slipper göra grovgörat, imponerade iaf på mig på Valla.
V75:7
Navaronen förmodligen stenklar men 9 Officer C.D var "iordningställd" inför föra starten, trivs bättre på Halmstad än Eskilstuna och kanske kan komma in på en plats, kanske t om ett tvillingbud? Ger säkert 20-30 ggr pengarna med favoriten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|