V75:4
12 Myrfaksen har 40 meter fram till täten. Över 1640 meter. Med Krister Söderholm i sulkyn, som brände näst senast. Där värsta motbuden som står 20 meter före är riktigt startsnabba och kanske ordnar ytterligare 20 meter i starten....? Lite förvånad över att 8 Junifaks enbart är spelad till 5%. Ja, jag vet att Per Linderoth inte är lika bra som Erik Adielsson i sulkyn, men när han inte kör favoriter så brukar det lyckas bättre för honom. 7 Mofaksan körs också av en amatör, men ska enligt OAL bara behöva köras rakt fram (är riktigt startsnabbb). 5 Sjö Odin har varit oförklarligt svag i ett par starter men får nu bästa kusken i sulkyn. Bedövaren är 1 Blisjur, 3%, borde köras i tät här, går 1.24 på vinterbana och då ska Myrfaksen gå 1.22? Knappast....
Provar 1,8,7,5 på en tvilling.
V75:7
14 Narold Vox är en hårding, och står bra på det i sin volt men är det inte lite för kort och lite för mycket hästar med i loppet? Han kan nog inte sitta sist varvet kvar på den här banan....Nä, jag tror att jag kör med utgång på en annan Uffe. 14% på 3 Importedfrmdetroit, behöver inte gå i dödens idag, kanske? Lite intressant med småändringar. Både 1 Daddy´s first och 4 Nochebuena Face kan få bra lopp i draget (Micael Melander går väl fram i dödens med 6 Coal Trader?). Det stimmas lite om 5 Höwings star.
Provar 3 mot 1,4,5,6 på en tvilling.
V75:6
Är inte Sandra Eriksson rankad väldigt långt ner med 11 Diego Band?
V75:5
Är inte Sandra Eriksson rankad väldigt långt ner med 13 Juno F.?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av Stankarn den 2016-12-25 klockan 15:33.
|