Visa ett inlägg
Gammal 2017-01-14, 07:30   #7
BroderH
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5965


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CalPrim Visa inlägg
Sanu Ö 45.5 yards, 4/5u 1.90 @ Unibet. Ingen tvekan för mig, spelas direkt! Sen återstår det och se om man har tänkt rätt.



Hade inte koll på den statistiken. Tack!

Gillar även Ö 51.5, 4/5u 1.98 @ Marathon. Som jag ser det så finns det ingen chans att Falcons D stoppar Wilson, får nog se ungefär lika mycket poäng från Seahawks som i week 6. Tror inte heller Seahawks kommer kunna hålla Falcons under 25. Möjligen att dom lyckas stoppa dom första 2Q men inte hela matchen. Skulle det hända kommer nog Seahawks göra 30-35 totalt istället, antingen genom någon TD från defense eller pga bra field position som Wilson inte slarvar bort i en såhär viktig match. Men för eller senare kommer Falcons vakna ifall det händer. Mest troligt kommer nog Falcons gå in och köra på från Start och räknar med runt 33 poäng för dom.

Hur jag än vrider och vänder på olika scenarion får jag det till ett lag mellan 30-37p och det andra med 20-27. Vem som får vad låter jag vara osagt.
Seahawks har gjort mycket färre poäng på bortaplan än på hemmaplan. Jag har svårt att se att dom kommer över 20 poäng. Atlanta har en bra publik och det är inte lätt att spela i deras dome.

Kan dessutom Seahawks defense vara med från början kan det bli jämnt. Man fick ju igång Rawls förra veckan och kan man fortsätta att springa med bollen så tuggar man klocka och kan hålla Ryan & Co från planen.

Jag ser betydligt större värde i underspelet. Kommer nog att spela både under samt att köpa upp linan i en parlay, kanske tillsammans med köpt lina med Patriots?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat