Visa ett inlägg
Gammal 2017-05-08, 07:30   #64
Nicksson

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3177
Standard

Håller med fullständigt vad gäller webb-baserade utbildningar, föreläsningar. Bortkastade pengar och tid. Det finns ingen där ute som kan lära dig slå en marknad 2017. Mycket bättre att lägga dom pengarna på att träffa en idrotts-psykolog som lär dig hantera motgångar ist. Att inte tappa huvudet när man handlar är i stort sett allt. Det kan inte Peter Webb eller någon annan bondfångare lära ut.

Ska man ha framgång i dag så handlar det mycket om att nischa sig och lära sig en sport helt. Tennisen är normalt den sport jag kan bäst, vet man hur spelare beter sig i olika situationer samt vilka som besitter den lilla egenheten att vika ner sig har man kommit en bit. Marknaderna på Betfair bjuder inte på något längre. Jag skulle snarare säga att värdena uppenbarar sig oftare hos Bet365, kanske mest på tennis. Då syftar jag inte på dom "stora matcherna", även basketen uppstår det en hel del galenskaper i.

Sen har handeln på Betfair blivit mer och mer säsongsbetonad. Det är helt klart lättare att göra pengar under delar av året då konkurrensen från andra idrotter är mindre. Det här är något som ändrats mycket i takt med att likviditeten gått ner. Tidigare så var det lika bra året runt, så är verkligen inte fallet längre.

Senast redigerad av Nicksson den 2017-05-08 klockan 09:28.
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat