Visa ett inlägg
Gammal 2017-05-11, 16:09   #89
Nicksson

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av matchingbetisover Visa inlägg
Okej du är en som slukat the coolaid. Detta år ett forum så vem som helst får uttrycka sig.

Nej tradinggurusarna säger explicit att man inte behöver veta NÅGONTING om sporterna utan bara om maaaarknaden.
Alltså spå mönster i grafer. Det är pajaskonster. Liksom trading på börsen är pajaskonster

Hittar man värdeodds gör man det utifrån kunskap om sporten INTE utifrån hur man som människa ser mönster som inte finns..
Jag bryr mig inte om du är gurufri, har Caan eller Webb som guru, trading som utgår ifrån att sitta läsa hur marknaden rör sig ochvsedan tro att man har sett möönster är trams. Om du sedan kallar det för trading eller scalping är likgiltigt.

Kan redan nu lägga in att jag inte låter pengahoran inom mig involvera sig för fem öre, trasar isönder alla tankar dom härrör från önsketänkande på området och kollar objektivt på denna branschen.
Som förövrigt är full av scammers. Bloggen jag gav förklarar läget exemplariskt

Satt googlade citat om "sanningen" men kunde inte välja ett enskilt citat så länkar till googledökningen istället
https://www.google.se/search?biw=128...k1.xQ6y29n_MkI
Du har en del poäng i det du säger, mönster och överreaktioner på specifika marknader var applicerbart på vad som utspelade sig för 4 år sen och längre bakåt i tiden.

I dag händer det i stort sett aldrig något oförutsatt pga att alla eventuella pengar som kommer in snabbt fångas upp av botar och hungriga traders som slåss om smulorna.

Ska man göra pengar i dag så krävs en enorm kunskap och förståelse för och om sporten som "en" valt ut som sitt objekt. Det handlar mycket om att vänta och vänta till läget då "ens" kunskap och förnuft säger att priset har nått sin förmodade topp eller botten för stunden och då agera.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
runtomkring (+100)
Nicksson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat