Citat:
Ursprungligen postat av The_One
Litar Ni på BG? Jag köper inte snacket eller spiken på BG:s Kuse i allt Media snack. Inte alls säkert den kommer till någon ledning. 1:an kanske vill köra i ledningen. Jag kanske har missat något ?

|
Tycker också det är helt sjukt att en häst som galopperat de två ggr man försökt sig på autostart (varav en med Goop) ska bli storfavorit. Annars är det väl som vanligt på Åmål, Goop, M J Andersson, M Jakobsson, C J Jepson och en och annan norrbagge i kallblodsloppet.
Finns en del roliga drag tills i morgon så det kan nog ge en vettig utdelning ändå.
Avd 1: 3 Tanya Gel, varit ute i mkt tuffare lopp än det här och Ohlsson upp, senaste vinsten 1/5 på V75 Bergsåker med Erik A.
Avd 2: 9 Bilbo B.S Maxad utrustning i morgon och Dagfinn har vunnit förut på banan.
Avd 3: Skräll och skräll men jag rankar 1 Mateo Manassero före både 6 Wir Ideal och 4 You to Neat. Letar man längre ner så tycker jag att 5 Bermuda känns intressant. Nu har Widell fått känna på hästen och här har man framspår med en offensiv kusk. Min känsla är att den kan sänka lite och då räcker den bra i den här omgivningen.
Avd 4: Strykningen av 1 Wy Fi förändrat loppet en del. Den som fick bäst spår är ju tveklöst 3 Cool Keeper. Visst kommer Goop att ladda vad som går med f d Punk som inte gjort många glada de senaste 2-3 åren typ. Strunt samma jag spikar eller tar de tre mest betrodda och hoppas på 3 Cool Keeper för där ligger spelvärdet.
Avd 5: Alla, jo jag menar det är en skräll om ngn av de här vinner...ngn gång.
Avd 6: Lås 3 Zola Grand Cru och 8 Julia af Solnäs eller spik på M Jakobsson på Zola Grand Cru. Ett riktigt bra lopp på Färjestad senast, banan brukar ju förvisso kunna ge lite glädjetider.
Avd 7: Draget här måste vara 7 Digital Cirkle, kan t o m tänka mej att chansspika. Trivs på distansen också. Annars blir det nog en fem-sex stycken.
Avd 8: Här tänker jag inte spika. Gör sällan eller aldrig det i sista loppet, är inte alls hundra på att U Ohlsson vinner med 3 Orlando Triss. Tänkbara utmanare är bl a:
1 Tromb Access, 7 R. K King om formen är där, tycker Jepson är plus jämfört med Veijo, inte minst viktmässigt. 10 Havbergs Knight, gillar distansen, bra startrygg, och fri från allergiproblemen som han led av senaste starten. Letar man längre ner skulle jag passa 8 Carmine AM och 5 Betel AM.