Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-20, 09:49   #8
RizZla

RizZlas avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 718

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag funderade på BM men det känns som hela världen kör på dom och då kommer de floppa. En match som ger typiska sånna signaler. Förvånar mig inte heller om kommer reka överspel med all sannolikhet eller hcp BM, för det är precis vad public vill. Två offensiva lag som blivit ännu mer offensiva nu dock är de bra bakåt. Vad händer oftast när 2 offensiva möts?. Detta trots att 6/8 senaste slutat med över 2,5mål. Glöm inte att det saknas totalt värde i ett överspel här. Vad kan de ge? runt 1,50 iaf. Över 3,5 (väldigt hög lina annars) ger knappa 2x pengarna.
Men på papperet ska BM vinna, menar deras lag ser ju ut som ett vmlag, klose, lahm, schweinsteiger, olic, robben, ribery osv osv. Robben ska dock vara skadad tillsammans med olic läste jag på goal.com

Ett BM utan olic och robben är som ett Barca utan messi och zlatan *host*. Visst de har kvar Klose, Ribery och Muller men laget känns halvfullt bara.

BM har inte torskat hemma mot wolfsburg på hela 2000 talet. MEN wolfsburg har ny tränare och en ny tränare ska man aldrig underskatta. Inte vem som helst heller utan mclaren, ni såg väl hur han förvandlade twente? Dessutom lämnade aldrig Dzeko laget som de snackades om innan. Över 5x pengarna på Wolfsburg är HÖGT.
Jag avstår att spela matchen helt. Få spelobjekt idag = public spelar alla på en och samma match = saker skiter sig och public förlorar oavsett. Oddsen är även anpassade därefter.

Good luck
TOBIAS HOLM (Driver sajten rekatochklart.se)
DAGENS SÄKRA
Trots att Bayern München har en del skadetrassel så tror jag ändå att laget löser kvällens uppgift. Premiär på Allianz Arena en fredag, nog finns det enklare uppgifter att ta sig an som gäster. I det här fallet Wolfsburg. Schweinsteiger, Ribery och Klose ger mästarna en flygande start. 1,60 duger.