Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-20, 00:30   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 451
Sharp$: 87
Standard

Dagens Fotboll 20/8


Idag blir det bara ett spel

ÖIS
B.Munchen

2.50
-------

va kör ni?
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 06:04   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag funderade på BM men det känns som hela världen kör på dom och då kommer de floppa. En match som ger typiska sånna signaler. Förvånar mig inte heller om kommer reka överspel med all sannolikhet eller hcp BM, för det är precis vad public vill. Två offensiva lag som blivit ännu mer offensiva nu dock är de bra bakåt. Vad händer oftast när 2 offensiva möts?. Detta trots att 6/8 senaste slutat med över 2,5mål. Glöm inte att det saknas totalt värde i ett överspel här. Vad kan de ge? runt 1,50 iaf. Över 3,5 (väldigt hög lina annars) ger knappa 2x pengarna.
Men på papperet ska BM vinna, menar deras lag ser ju ut som ett vmlag, klose, lahm, schweinsteiger, olic, robben, ribery osv osv. Robben ska dock vara skadad tillsammans med olic läste jag på goal.com

Citat:
Bayern are without Arjen Robben and Ivica Olic for the match, as both are nursing injuries. Captain Mark van Bommel may also miss out as he recovers from a muscular strain. Wolfsburg won't be able to call on the services of shot stopper Diego Benaglio, whose wife is due to give birth.
Ett BM utan olic och robben är som ett Barca utan messi och zlatan *host*. Visst de har kvar Klose, Ribery och Muller men laget känns halvfullt bara.

BM har inte torskat hemma mot wolfsburg på hela 2000 talet. MEN wolfsburg har ny tränare och en ny tränare ska man aldrig underskatta. Inte vem som helst heller utan mclaren, ni såg väl hur han förvandlade twente? Dessutom lämnade aldrig Dzeko laget som de snackades om innan. Över 5x pengarna på Wolfsburg är HÖGT.
Jag avstår att spela matchen helt. Få spelobjekt idag = public spelar alla på en och samma match = saker skiter sig och public förlorar oavsett. Oddsen är även anpassade därefter.

Citat:
Opening Day Trends
Both teams have good records on the opening day of the season. Bayern have drawn their opening game for the past two years and preceded that with three straight wins. Wolfsburg have won their last two openers to follow a loss and two draws stretching back to 2005-06.
Good luck
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 07:03   #3
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

__________________
007 ser grönt

Senast redigerad av pankbank den 2010-08-20 klockan 07:30.
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 07:28   #4
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
det är 21/8 idag babben
Eh, näe

Men annars funderar jag lite på FSV Frankfurt vs Bielefeld, 2:a DnB kanske det får bli som ett litet spel idag.

Senast redigerad av Pacman den 2010-08-20 klockan 07:48.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 07:56   #5
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Båda lagen gör mål på Bayern-Wolfs kanske? Inte kollat på vad oddset ligger på det, men allt över 1.60 är väl spelbart känns det som.
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 08:28   #6
 
rickenzs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 818
Standard

Nån som har några tankar om wales premier league idag?

Aberstwyth - Newton här lockar en rak etta, Aberstwyth vann senast borta mot Carmarthen med 2-3. Newton vann även dem senast borta mot Haverfordwest med 0-1. Aberstwyth slutade fyra i tabellen förra året och Newton kom sist.
Nån som har bra koll på läget i lagen?

Llanelli - Port Talbot Town här blir jag med sugen på en rak etta, Llanelli vann senast borta mot Airbus med 1-2, Port Talbot slog Bala Town med 2-0 hemma senast, skulle även här vara tacksam för lite go info?

rak etta på dessa matcher ligger på ca 1,6 i odds hos de flesta bookies.

Den som har koll på detta snälla vakna och upplys mig
rickenz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 08:43   #7
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1355


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mangofreak Visa inlägg
Båda lagen gör mål på Bayern-Wolfs kanske? Inte kollat på vad oddset ligger på det, men allt över 1.60 är väl spelbart känns det som.
1.57 @ bet365 känns som om det blir lir får det bli live
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 08:49   #8
 
RizZlas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Ume
Inlägg: 850
Sharp$: 718


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag funderade på BM men det känns som hela världen kör på dom och då kommer de floppa. En match som ger typiska sånna signaler. Förvånar mig inte heller om kommer reka överspel med all sannolikhet eller hcp BM, för det är precis vad public vill. Två offensiva lag som blivit ännu mer offensiva nu dock är de bra bakåt. Vad händer oftast när 2 offensiva möts?. Detta trots att 6/8 senaste slutat med över 2,5mål. Glöm inte att det saknas totalt värde i ett överspel här. Vad kan de ge? runt 1,50 iaf. Över 3,5 (väldigt hög lina annars) ger knappa 2x pengarna.
Men på papperet ska BM vinna, menar deras lag ser ju ut som ett vmlag, klose, lahm, schweinsteiger, olic, robben, ribery osv osv. Robben ska dock vara skadad tillsammans med olic läste jag på goal.com



Ett BM utan olic och robben är som ett Barca utan messi och zlatan *host*. Visst de har kvar Klose, Ribery och Muller men laget känns halvfullt bara.

BM har inte torskat hemma mot wolfsburg på hela 2000 talet. MEN wolfsburg har ny tränare och en ny tränare ska man aldrig underskatta. Inte vem som helst heller utan mclaren, ni såg väl hur han förvandlade twente? Dessutom lämnade aldrig Dzeko laget som de snackades om innan. Över 5x pengarna på Wolfsburg är HÖGT.
Jag avstår att spela matchen helt. Få spelobjekt idag = public spelar alla på en och samma match = saker skiter sig och public förlorar oavsett. Oddsen är även anpassade därefter.



Good luck
TOBIAS HOLM (Driver sajten rekatochklart.se)
DAGENS SÄKRA
Trots att Bayern München har en del skadetrassel så tror jag ändå att laget löser kvällens uppgift. Premiär på Allianz Arena en fredag, nog finns det enklare uppgifter att ta sig an som gäster. I det här fallet Wolfsburg. Schweinsteiger, Ribery och Klose ger mästarna en flygande start. 1,60 duger.
__________________
Jojo..
RizZla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 09:02   #9
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Jag kör hårt på BM. De är givetvis solklara favoriter och det finns visst värde i ett odds på 1,62 som jag spelade till (unibet).
Ja tror inte Wolfsburg gör något mål och jag tror inte på över. En stabil 1-0 eller 2-0 seger är vad som ligger närmst till hands.

Vem är den där Tobias Holm som RizZla citerar? Han verkar vettig.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 09:17   #10
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Finns alldeles för mycket bra spelobjekt i helgen för att inte hoppa Bayern-matchen. Lycka till!
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 09:19   #11
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Haha rizzla, Ja han tjänar ju pengar när hans medlemmar förlorar på alla värvningar, klart han rekar den. Haha foljehatt på

Kattbert läs igenom alla Boone's krönikor så kommer du finna svaret och varför han rekar just BM
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 09:43   #12
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 37
Sharp$: 272
Standard

Intressant nog för spel?

Får ej ihop lag
knoddas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 09:56   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Funderar på Örgryte seger mot Öster - borde det inte vara en bank idag trots deras oförmåga att vinna. Öster är INTE bra denna säsong..
Har dock ingen mer info så om någon har - posta gärna.
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 10:02   #14
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
Funderar på Örgryte seger mot Öster - borde det inte vara en bank idag trots deras oförmåga att vinna. Öster är INTE bra denna säsong..
Har dock ingen mer info så om någon har - posta gärna.
Funderar på att spela X med insatsen tillbaka vid ÖIS-vinst
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-20, 10:07   #15
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

hehe. jag såg själv att tenhult hade 1.95 på nodicbet. nu 1.90.

tack knoddas.
__________________
007 ser grönt
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td