Avdelningen felrankade.
Mr Golden Quick
Ettrig spurtare och hade förmodligen varit lite närmare vinnaren senast om han inte fastnat i andra par utvändigt. Vinnande SPF var fantastisk bra, men roligare att få in en femprocentare än en trejehandsfavorit.
12VISCHIO HOLZ, Carl Johan Jepson
Kommer att bli tvungen att botanisera i lopparkivet för insatsen han gjorde näst senast var helt fantastisk men har bara vunnit i hälften av sina starter? Har bedrövligt utgångs läge denna gång men 3 %? Jag är helt säker på att det blir körning i det här loppet, och då kommer hans spurt att bita bra, trots det korta upploppet på Sundbyholm. Utgång på tvilling och trio för min del.
Zenit Brick är ju ingen skräll men bara 17% och tredjerankad i Guld känns aptitligt. Har startat sporadiskt efter midsommar, från skitlägen mot hårt motstånd men var fullkomligt lysande i senaste starten. Sättet han krossade Hans Ove Sundberg stjärna på...från dödens. Låt vara att det var 2640 m, men det är hans årstid nu och jag tror inte att Marken har den där gnistrande formen längre och Nadal broline har ju bakspår. Värst emot är förmodligen farsans men är det helt uteslutet att Zenit Brick sitter i spets efter 500 körda? Då ska de vara bra för att slå honom!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|