Citat:
Ursprungligen postat av chanix
Över 2.5 sitter jag och suger på i United vs Liverpool.. Inget av lagen har varit riktigt bra, men Berbatov visar grym form och han fick inte heller starta i CL mötet med rangers. SAF vet att han måste börja prestera nu, jag vågar inte spela en rak på United, men jag tror definitivt att det blir mål. Liverpool har samma problem, Hodgson vet att han måste börja få resultat, om inte i form av poäng så åtminstone lär han kunna göra mål. Matchbilden kommer troligen bli ganska dominerande av United men utan vassare avslut. Liverpool kommer få en del kontringar och förmodligen nyper man in ett mål eller två på dessa. Att United inte får till avsluten spelar inte så stor roll, Berbatov är en sådan som lackar ur på dom andra och bestämmer sig för att avsluta själv istället och med tanke på hans form lär han sätta 2 bollar.
Jag tippar 2-2, över 2.5 ger omkring 2 gånger pengarna nu, vilket är klart spelvärt.
|
Sitter själv och suger på U2 till 2.40 på betsafe alternativt Man U + U2.5 till 3.50 hos Bet365. Liverpool har mäktat med 2 mål hittils och det finns verkligen problem i laget. Att de ska åka till Anfield och göra två baljor finner jag högst osannolikt.
Lycka till,