Ser att 2 Nadal Broline är favorit i guld.
Tveksam favorit säger jag. För det första så kommer han väl inte till spets här? Och medeldistans är väl inte hans bästa nuförtiden?
Det är klart, om han blir lika fint framdragen som senast eller om det blir rejäl körning och han får smyga med i draget, får bästa löpningen så kan det ju räcka. Men 43%!?!
Har inte riktigt bestämt mig än för hur jag ska strecka men funderar på om inte Jorma kan klara att hålla ledningen från ”innersniffen” med 1 Global Thrustworthy. Jag tycker att det var starkt att kliva rakt ut i hetluften efter nästan ett års uppehåll, dra fram Nadal Broline och ändå bara vara knappt slagen.
Även 3 Policy of thruth är startsnabb. Och har efter en mager fjolårssäsong kommit igång ordentligt, särskilt två senaste starterna.
Hårdast är väl 7 Sorbet. Fäller Örjan ner det norska huvudlaget igen och kör till spets så är det ingen som rör honom.
Och 12 Shocking Superman - vad är det för monsterträningsmetod Berglund har hittat?! Sättet som han klädde av dom andra i förra starten. Förnedring! Blir det körning och inte ”alla är i vägen” 600 kvar så lär Emilia vara med på målfotot!
4 Dreammoko, Goops andra träning i loppet, var inte dålig när han floppade som storis i förra starten, det vara bara det att Shocken var så jäkla mycket bättre för dagen. Men kan också öppna. Och är han i närheten av den form han hade när han vann silverörnen ifjol, då kan han absolut vinna. Om lopp i rygg och lucka 300 kvar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|