Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-13, 13:46   #11
Stankarn
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5208
Standard

Untersteiners om Hamburg söndag:

– 6 Generaal Bianco (GS75-1) ser bara fin ut i träningen och jag tycker han var positiv senast. Han kämpade bra och det är jag glad över. Jag kan inte motståndet här, men jag är nöjd med honom och han vann det här loppet ifjol. Det blir öppet med murphy och rulle, jänkarvagn och barfota runt om som senast.

– 5 That’s Art (GS75-4) var väldigt positiv i P21-loppet. Det var ett billigt lopp, men han såg fin ut och Ingves sa att det var full spänst över linjen. Han gick ändå 13 full väg, så det är positivt att ha med sig. Annars har vi inte fått till det i år med honom, men vi hoppas att vi är på rätt väg nu. Det blir helstängt huvudlag och barfota runt om som senast. Det blir jänkarvagn istället för vanlig vagn.

– 11 Undigious Diamant (GS75-6) räckte inte i Berlin då han mötte de bästa. Sedan var det bakvarv och han är sämre i svängarna då. Nu är det lite lättare motstånd tror jag och det är inte öppen klass i alla fall. Svårt läge nu och motståndet har jag ingen koll på. Det blir som senast öppet huvudlag, vanlig vagn och skor runt om.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat