Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-07, 11:34   #31
Staketkusken

Staketkuskens avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3047
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
TV-sätndningarna håller de hårt i, bara de som kan lägga band på sig ordentligt som får vara med där. Hultman på tok för spontan för att platsa, verkar oförmögen att kunna hålla sig från att dra fräcka gubbskämt och liknande när han får chansen. Ja, oförmögen att förställa sig helt enkelt.

Nybrink är med emellanåt men påfallande att man lagt munkavel på honom nu jämfört med hur han var förut. Då gick han på hårt när han såg något som kunde vara en oegentlighet i loppen. När jag tänker på saken så har nog tonen ändrats en hel del i krönikorna han lägger också. Inget jag följer slaviskt men läser dem ju ibland. Och tidigare var det mer en spalt med 50/50 med både kritik och debatt och sport. Nu mest ett rabblande om vilka han tror på i kommande V75.

De resonerar nog rakt av som så att det är livsfarligt för sporten om det blir debatt om något som helst negativt. Självklart inte bra om det blir för mycket sånt. Men jag tror sporten lätt kan dö av utebliven debatt också. "All publicitet är bra publicitet" är kanske lite att ta i. Men generellt så är det en väldigt bra utgångspunkt tycker jag.
Ja. Hultman skulle ligga nära för diverse anmälningar mot TV4 om han togs in i värmen där igen.

Senast bad han väl Forsgren dra något kul skämt efter nyårsracen på Axevalla, men det blev inget av det för Lennart hade väl inget rumsrent heller.
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat