Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-04, 12:43   #8
Stankarn
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag tycker Melanders två hästar är intressanta. speciellt 9 Rally Hans... (ingen stjärna direkt)
men gjorde ett bra lopp sist mot tufft motstånd och verkar ha tänt till på barfota balansen och som sitter i rygg på startsnabbe 1 Gulfstream AM... och med 12,4am har han den näst snabbaste tiden i fältet bakom 5 Ubiquerian Face med 12,2am som kanske behöver nåt till lopp i kroppen ? och nu med ett smygspår denna gång istället för bricka 7. Kommer testa fälla nu när det finns bra motbud och två Melander hästar med och Björn kör igen istället för RNS.

Nån gång kommer torsken för 4 Hail Mary (som för övrigt är en riktig stjärna) men den kommer för alla stjärnor med ett staket i raden förr eller senare. 4 Hail Mary har man nog inte sett botten i än men nu är det tufft och nu finns en Conrad L med som ska köra i spets om han nu kommer dit men han laddar väl vad som går och det kan ju bli utdragen körning som gynnar Bergh men troligtvis kör inte 5 Ubiquerian Face mot Conrads om Adrian ska få fortsätta leka med Marc... eller så gör han det. Oavsett blir det nada gratis för Bergh och motståndet är tuffare.

10 Digital Summit är given

Kanske blir dumstrut på sen men då får det vara så ... DD blir väl 4-4 bara för det då..
Har tittat igenom startlistan som hastigast.

Men jag vågar påstå att Rally Hans är ett ”dåligt” drag. Han har inte dragit ihop hälften ens vad de som är bäst i det här loppet har gjort. Han har inte kvalat in eller deltagit i nåt kriterium. 12-tiden senast sprang han som ”medhängare” ...tillåt mig tvivla.

3% på UBIQUARIAN FACE tycker jag låter spelbart.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+1)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat