Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-27, 00:50   #2
Stankarn
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Nånstans hade man kanske hoppats att - om det här var ett riktigt problem - att fler än 5 personer (av 2 miljoner?) skulle ha gillat det här inlägget.

Men jag tycker att du skägget agerar ”Tegnell” i det här läget. Försöker skrapa ihop resterna av folk som borde söka sig till KBT-forum istället.

Jag kan medge direkt att jag ger kritik. Jag har säkert skickat in nåt olämpligt till Stekeln eller Staketkusken. Men det är ju inte samma sak som att jag drygar mig. Eller mobbar nån. Jag slår vad om att jag är först i kön att uppskatta ett inlägg från nån av dem ”när de är rätt ute”. Eller nån annan. Vilket händer med jämna mellanrum.

Men ibland har de bara fel. Och ibland helt fullkomligt rätt. Och det ska vi inte kunna hantera?

Att några jävla inpinkade incels till rättshaverister ska få ta över forumet? Det existerar helt enkelt inte.

Iallafall inte i min värld.

Och var ska vi kunna ventilera mindre lyckade kusk-, tränar-, eller journalistinsatser om inte här? På atgplay.se?

Är man chef så är man chef. Man tar befälet.

Man försöker fan inte allmänhetens gillande genom att ”försöka förstå varje utsatt individs individuella tillstånd”.

Skärp till er, för fan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)

Senast redigerad av Stankarn den 2020-05-27 klockan 01:09.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat