Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-27, 22:32   #11
Stankarn
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Varför ta ett hypotetiskt exempel och lägga till kioskmongo. Ingen har kallat någon kioskmongo. "Skärpning för fan" var vad som skrev i det du refererar till.

Och döma hårdare? Tycker tomma lufthot inte lämpar sig här. Det kommer med all sannolikhet enbart slå fel!
Det torde stå helt klart för alla att det är SO som känner sig påhoppad.

Efter att jag reagerat på hans hantering av statistik. Eller sättet att formulera sig.

https://www.sharps.se/forums/691376-post280.html

Nej, det tänker jag inte be om ursäkt för. Folk, vanligtvis Socialdemokratiska väljare eller politiker, som glider på sanningen, folk som inte tycker att det är så viktigt med korrekt faktaunderlag, ska och måste rättas till.

Man kan inte påstå att Stefan Löfven är världens bästa statsminister eller att Daniel Väjersten är världens bästa nu levande kusk, om man inte har siffror som backar upp.

Då SKA man ha sig en åthutning. Och lära sig skillnaden på ”årets starter” och ”de senaste X starterna”.

Annars är både du skägget och du Gotland ute på ett sluttande plan med teflonbeläggning...men efter era inlägg och privata meddelanden senaste dagarna så är det ju helt tydligt att ni är bästa kompisar med SO.

Så det blir nog jag som åker ut.

Edit
Du eller ni får nog leta länge i högen av mina inlägg innan ni hittar ett inlägg där jag kallat någon på forumet för ”kioskmongo”....

Senast redigerad av Stankarn den 2020-05-27 klockan 22:58.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat