Visa ett inlägg
Gammal 2020-09-21, 17:49   #8
Stankarn
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Ikväll sätts det upp riktiga kuskar bakom Fredrik Perssons hästar, klart intressant då de lär vara 10-20 meter bättre än vanligt.

Spikar och spelar Monark Newman i avdelning 5/DD1, inte ens favorit (men kanske risk för det, innan spelet stänger).

Spikar och spelar dessutom 10 Hillbilly Woodland. Offrade en hel del kraft senast när hon pep till ledningen från spår längst ut (under 10 första 500) men hade ändå inga problem att länsa ifrån dem på upploppet. Enda abret är väl att dom satt upp en sämre kusk...

I övrigt:

9 Pacific Face är en riktig skuttburk. 11 Juan?

10 Devs Definitif nerstruken till ett niondespår. På Mantorp? Schas säger jag och tar bästa spåren istället (3,4,5)

Björn Goop är favorit i sista med 10 Balsamine Font, nu vann ju den här för två veckor sedan men jag drar åt mig öronen lite och garderar, har han nånstans att ställa hästarna som vinner för så jävla dåliga hans hästar gick i lördags är det ju makalöst att några ändå vinner ibland. 3 Globalizer sprang in 950 papp i näst senaste starten. Bra gjort, men fick väl loppet kört i halsen....? Stefan P är ingen favorit. Kör på 5 Hidalgo Heldia istället och litar på att Christoffer sänder ordentligt från start.

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat