Visa ett inlägg
Gammal 2021-04-28, 23:31   #25
Storkillen

Reg.datum: apr 2018
Sharp$: 627
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Nej. Det är inte att bara låta bli att köpa dem.

Jag vill inte möta dem.....de varvade och ganska branta lapparna som ser ut att gå för potten men bara har kanske en tjugondel av den maxvinst per andel som köparen tror att den har. Om de visste hur liten deras maxvinst var skulle de knappast köpa in sig. De tror att de har chans på 10% av potten när de i själva verket aldrig kunde vinna ens 5 promille den dag systemet sitter klockrent.

Det enda bara som finns om jag inte vill möta dem är att låta bli att spela. Och det är precis vad jag förutom enstaka ggr när jag tror mig ha hittat ett spelläge som är för bra för att stå över.

Jag säger inte att det är enkelt att lösa. Men på något sätt skulle de mest varvarde och branta lapparna behöva vara publika ( men givetvis anonyma ) för att jag ska vara intresserad att spela kontinueriigt på de största spelformerna.

Fram tills dess får jag nöja mig med V4+V5 där problemet inte existerar.
Det borde väl vara spelvärde att spela de större streckspelen när det ser ut att kunna bli hög utdelning med? tänker att de varvade systemen kommer få svårare att hitta dessa rader jämfört med en "lättare" omgång.
Storkillen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat