Visa ett inlägg
Gammal 2021-05-08, 13:37   #67
Stankarn
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5207
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Tufft spår för Taxi Out men hästen är startsnabb och gör bra lopp mest hela tiden. Ofta med där framme och vinner även numera. 2%.
Är väl bland de roligaste idag?

I övrigt ser det ruggigt favoritbetonat ut.

V75:3 - 4 Önas Prince.
Per Nordström behöver bara hålla i sig och åka rakt fram.

V75:1 - 1 Eagle Eye Sherry
Björn tar spets, enkelt, och kör där. Örjan försöker få rygg ledaren och Bergh tvingas ta dödens. Då är det låst, ingen vågar köra fram för att överta och Bergh vill inte heller offra nåt - bra pengar därbakom.

V75:5 - 6 Uncle Töll / 7 Taxi Out
Också spets och slut? Sjunnesson laddar från start och får som sämst rygg ledaren. Någon av dem vinner.

———

V75:7 - 5,4,1,2,6,10,8,3
Skulle kunna skriva spaltkilometer om sista loppet men spets tar väl ändå 2 Gelati Cut? Och är inte så säker på att fransmannen släpper. WHOs WHO ska tydligen också tryckas av. Och Aetos Kronos har öppnat betydligt bättre, tycker jag i nån av Frankrike-starterna. Nä, Ecurien får kanske svårt att hitta till spets. Men Örjan hittar fan alltid andra par utvändigt...stänkare än är 1 Floris Baldwin, o m fransmannen sitter i spets, o c h håller hela vägen. Very Kronos måste få svårt, baserat på troligt löpningsförlopp.

V75:6 - 4,2,5,3,10
Hon är bra Miladi. Men först ska spetsstriden redas ut. Är det Eklund som är snabbast till plankan? Eller Mika F? Jag hoppas på den sistnämnde med favoriten i dödens och Alhambra i andrapar. Gobi princess skulle jag nog haft med om hon inte var så sorgligt usel senast.

V75:4 - 6,4,5,2,10,8,9
Vågar man hoppas på att Jepson laddar ordentligt från start och att Bara Du Chene står på benen idag? Kan den rent av komma till spets? Helt omöjligt är det inte, men vinnarhålet duger också. Min första häst, men tar ändå med några. Värst emot är nog dansken men han är svår att räkna på.

V75:2 - alla
Norrmannen på innerspåret ska tydligen rekordsänka med 4 sekunder.

Senast redigerad av Stankarn den 2021-05-08 klockan 13:43.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat