Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit
Ojojoj! Varför tjafsar ni???!!! Admiral AS står med tre och en halv hov i mål redan nu - betänk vad han stod i för odds senast och särskilt vilka prestationer denne gjort innan - har någonsin dennes startspår varit ett frågetecken?! Denne vinner med 20 meter om felfri. Jag förstår att ni hoppas på detta, men jag chansar på felfritt och enkel seger och så har mitt gäng kopplat greppet på pöbeln...
|
Inte för att vara den som är den, men jag hoppas verkligen att det är fler än du och nuvarande 62% som spikar Amiralen i morgon. Om det kan kallas för att "koppla greppet" på "pöbeln" vettefan....det är du och Shooter möjligtvis som tycker att man "kopplat greppet" på spelarkollektivet efter att ha spikat favoriterna i de första två avdelningarna. Bortkastade pengar om du frågar mig.
Insatsen näst senast - spets och bestämde. Totalt intetsägande.
Insatsen för tre starter sedan - ett par ggr per år får hästarna fantastiska tider på Färjestad, vet inte om det är fel på mätningen eller tidtagningen, men Melanders stjärna sprang väl en halvsekund snabbare, samma kväll? Jag garanterar att Admiralen inte springer nån 10-tid i morgon på Bergsåker, inte 11-tid eller 12-tid heller.
Men jag önskar all lycka till, sitter den så är omgången död iallafall.